dijous, 28 d’agost del 2008

JO NO VULL TREBALLAR A ANGLATERRA

Ja vaig dir que la nit de diumenge va donar per molt i varius post.
Doncs si,tot i tindre la millor lliga de futbol,tot i que les angleses son de les millors fent sexe i tot i el poder de la Lliure esterlina..si ve algú a oferir-me una feina a Anglaterra em foto a plorar davant d´ell.
Diumenge puja un angles al taxi molt esverat,al port Olímpic,amb un falafel a la ma.El convenço perquè l’emboliqui i ja se’l menjarà i de repent un altre Angles d’aquets puja a la força al taxi.El que estava dins,estirava la porta perquè no entres i l’altre al final ho va aconseguir i va pujar.
Arranco,i es comencen a escridas
sar,a insultar..jo veia el falafel per la cadira.
Arribem a la plaça dels voluntaris i el primer l´hi obra la porta al segon perque baixi i aquet res,sentat amb cara de bon nen i tragant insults.
Continuem i els insults seguien motherfucker fuck off!!Etc etc i de tant en tant l´hi fotia un cop,que l´altre rebotava contra el vidre,a cada semàfor i havia una intentona de fer baixar al segon però ell callat i anar encaixant cops e insults.
Va haver un joc de cops seguits que jo patia per el vidre,el pavo aquell anava rebotant contra el vidre contínuament i de mentres el falafel a l’altre ma del primer.
Al arribar a Av.Roma amb Villarroel la situació era molt complicada ja dins al taxi. Home,..a mi em divertia però em feia pena el que anava rebent,tot i que havia entrat per els seus collons al taxi.
Això mateix feien els moros dins el taxi fa mes de 10 anys,p
ero anaven 3 i el tercer anava sentat al teu costat,esperant que tu els separessis per fotre´t la cartera.
Allà,A Av.Roma va haver una sèrie de cops bastant durs i el segon començava a repel•lir algun. Paro el taxi, a demanada del que estava encaixant cops i va i baixa.
Buuuf durant uns minuts la cosa es va calmar dins el taxi. Perquè no es lies a cops amb mi ara,l´hi intento donar conversa,vaja un amic oi???
-no es amic meu
-be,ex- amic
-no érem amics,aquet es treballador meu i l’estava acomiadant
-gluppps

-tranquil,es normal
-normal??’aquí et donen el finiquito i avall
-però el tonto aquet m´ha deixat en evidencia davant d’uns clients
-ahhh!!be per si estàs tenint algun pensament,no m’interessa eh?jo estic molt be a l’empresa que estic,em tracten amb mes carinyo
El tio reia
Vam parar a menjar algo i es va tranquil•litzar,tornem al taxi i agafa el telèfon..
-tens 2m per presentar-te al apartament a recollir les teves coses o ho veuràs volar tot inclòs el portàtil
I penja...segur que ho deuria fer,si algú va passar per la parta alta d´Aribau i va trobar un portàtil ja sap de qui es.

EL LLORO DEL TAXI


L´any 1988,si algú em va salvar molts cops la pista era aquet d´avui.En Rick Astley.Era lleter al seu país i i music.
De repent va fer un disc molt bo,amb els productors de moda d´aquell moment Stock/Aitken/Waterman els mateixos de la Killy Minogue(que ja cantava a aquella època)Banararma i molts mes.
Aquell Lp va produir 4 maxisingles i tots van funcionar molt be a la discoteca,eren un recurs fàcil per omplir la pista.
La desgracia d’aquet home va ser separar-se dels productors aquells,aquí es va acabar l’èxit,tot i anar fent cosetes
.Un altre dia ja anire possant altres d´ell

9 carreres:

Mikel ha dit...

conforme anava llegint esperava el moment de la teva intervenció convençut que era l' historia en que vas estumacar a un holigan...

chamb ha dit...

i el falafel? s`el va deixar al taxi?

Anònim ha dit...

Yo tb pensaba que esto era lo del inglés volador.

Assumpta ha dit...

Ostres, jo m'hagues mort de por :-(

Creic que mai faré de taxista nocturna ufff

Rick Astley!! jejeje jo tinc una cassette d'ell ;-))

Anònim ha dit...

quina vergonya!!!!!! deu meu!

el teu bloc cada dia en mola mes ets un crack tiu!, a vore si jo començpo actualitzar el meu que ja toca jejeje

Rita ha dit...

Tu no t'avorreixes mai treballant! hehehehe

Xavi ha dit...

Potser sí que sabré què és una fura, però ni idea de que és un falafel ... xDD

Ferran Porta ha dit...

Excel·lents, els records de l'època de l'Astley!

ddriver ha dit...

Mikel
aixo va ser mes tard,quan ja estava al limit jo
Cristina
Ostres en concert??quina moral no?
Chamb
el falafel va sobreviure
Mangas
ostres al final voy a tener que contarlo
ssumpta
No ho facis mai,ja som molts ;)
Lluisky
a veure si es cert
Rita
si m´avorris no treballaria
Xavi
vEUS AQUI ET GUANYO,NOMES VEURE´L JA SE EL QUE ES FALAFEL O SHAWARMA
Cristina
Ho coneixes be eh??
Ferran
temps era temps