dilluns, 25 d’agost del 2008

FURA

M’atura una noia a les Rambles i em diu;

-Puc pujar amb ell???

Jo pensava que parlava de la seva parella,que no la veia per en lloc jo,i dic:

-i tu i jo sols que et semblaria?

-com???

-res,res puja

I allà aturats esperant a ell.Em diu

-arranca

-no tenim que esperar-lo a ell?

-a qui?

- a no se,no m’has dit si podies pujar amb ell?

-si clar,pero ell es aquet

Una bestiola!!!!!!!!!

-que es aixo???

-una Fura

-i que fa aixo?

-res,dorm

-no produeix res?

-no, es molt carinyos i dorm molt

-ah no m’interessa doncs

Una Fura!!!!!!!!!2 minuts abans de pujar,em diuen dibuixa una Fura i no se que hauria dibuixat,potser unes calces de cuir,no se.No en tinc ni idea de marques d´animals jo.

En Castellà es diu Uron,que tampoc se que hauria dibuixat,potser un pot per recollida selectiva de deixalles,no se.

El mes curiós es que en Català es femení i en Castellà es masculí,quin lio ha de tindre la bestiola aquesta al cap.

A part la nit avui ha donat per molt de dolent,quina nit mes dura.Despres de 22 anys sense fotre-li un cop a ningú,he fet volar a un hooligan angles com 3 metros.L´anterior cop que vaig fer volar a algú va ser un Policia Nacional jeje,no pensava que mai mes em baralles amb ningú. Un negre que estava per allà desprès de la moguda deia;tu eres mu fuerte eh?jajaja

Això ja ho explicaré un altre dia,que es llarguet.

EL LLORO DEL TAXI


Avui un maxi també del any 1984,un actor,en Murray Head va treure aquet disc del musical Chess.



Va ser la seva reaparicio a escena despres de 5 anys sense fer res i va aconseguir un dels exits mes grans en musica pop.


14 carreres:

Cristina ha dit...

Noi em fas por. No voldria enfadar-me mai amb tu. Són uns animalets macos, petits. El meu oncle els feia servir per caçar conills.

Assumpta ha dit...

De fet, la gent agafa com a "macota" qualsevol bitxo.

Jo l'única Fura que conec és "La Fura dels Baus" i fins ara no sabia que volia dir "Fura" i segueixo sense saber que vol dir "Baus" (que suposo que és el plural de "Bau", paraula significat de la qual també se'm escapa)

Jo pensava que "Fura" també volia dir "Furia"... però si la bestiola només dorm...

-------------

Falta un dia menys...

Anònim ha dit...

Joer,no sabias lo que es un hurón?jaja,
por aqui se utilizan para cazar conejos,con esa forma se meten en cualquier madriguera.

Pero ahora recuerdo que hace un par de años,que estuve por Barcelona,vi a una mujer con un hurón,bueno,uno de mis sobrinos tiene un camaleón en su casa,es un espectaculo verle como se mimetiza.

Rita ha dit...

Tampoc n'he vista mai cap. Recordo que a casa es feia servir l'expressió "és com una fura" per dir d'algú que era espabilat, eixerit, hàbil, diria que més que llest o intel·ligent. Llegint això de que es fa servir per caçar conills i que es posa per tot arreu, em quadra perfectament.

Jo també miraré de no fer-te enfadar hehehehe ;-)

Mikel ha dit...

Ei crack! aixo del hooligan ho tens que explicar eh? per molt llarg que sigui ho tens que explicar ;-)

Xavi ha dit...

Doncs jo per BCN he vist molta gent amb fures.... l'altre dia un home en duia una al metro i alguns cops pel parc de la Ciutadella he vist gent passejant fures (les duien amb corretja, com si fossin gossos xD).

Anònim ha dit...

Jo farà uns dos anys vaig saber de la seva existència, en vaig veure un en una tenda d'animals, em va fer molta gracia. Tenen cara de simpàtics.

Finestreta ha dit...

I què és una fura?!?! Per la fotu no queda clar...

Anònim ha dit...

Jeje finestreta,hay que ver como sois los catalanes,os estais olvidando del campo,
aqui hay unas fotos de hurones,

http://www.zooflog.com/fotos/hurones.htm

Carme Fortià ha dit...

Que bo! Tinc un amic que en tu una, de fura, i la veritat és que és millor no anar a males amb elles, jeje.

Assumpta ha dit...

Ostreeeeeeeeees!!! que falta menys d'una hora pel partit!!!

sí, ja sé que vàrem guanyar 4-0... però "Fútbol és Fútbol" ;-))

Anònim ha dit...

caraii!! són super lletges les fures, però fan gràcia!
La meva companya de pis en tenia una.. i apa que no corria la bitxarraca! jajaja
un petonett

ddriver ha dit...

Cristina
No pateixis,aixo feia el teu oncle??ai pobres besties!!que feia??els lligava amb una canya???
Assumpta
No ho compliquis mes,prou em tingut amb fura com per apendre baus
Mangas
Toma otro,pobres bitxos que pongan zanahorias qe tambien vendrn los conejos
Rita
Doncs no se,diu que dorm 18h al dia,si que es espavilat si
Mikel
Ja veurem,de moment no pero mai mes xulegera a cap taxista
Xavi
Doncs jo no havia vist mai,un tio al costat del taxi amb una sargantana d´un metro i pico si ho havia vist pero aquet no
Shia
Si que tenia cara de simpatic,la veritat es que si

ddriver ha dit...

Finestreta
no se,per el que vaig veure es com un hamster allargat amb cua llarga tambe,mes no et puc dir
anonim
gracies,ja no sabia com explicar-ho.Aqui no hay campo,entre pueblo y pueblo hay un mcauto,un carrefour i una urbanizacion
carme
si????son perillosses???pero si li fots una patada i l´esclafes
Assumpta
el partit d´ahir ja el vaig vere molts cops l´any passat
mi
Era molt escorredis