dimecres, 6 d’agost del 2008

GUIES TURISTIQUES

Per variar no tinc temps per res,aquet estiu em sembla que els del tripartit han decidit que els dies siguin de 20h nomes,estic segur,perque a mi em falten hores per tot arreu.No ho entenc,potser es que vull fer masses coses i no dona per tant el temps.

Un tema curtet,sinó se´m acumulen.

Primer us ensenyaré el nivell de guies de viatges que gasten els meus clients,jo flipo.Ni sagrades famílies ni hòsties,això es el que hi ha.

I curiosament se les van deixar dos noies franceses.Varem esta un ratet buscant garitos que elles anaven traient de la guia aquesta.Primer el Dietrich,desprès el Martin´s...tots eren per homes nomes.

-Avia’m que busqueu?Llocs com aquets pero per dones?

Una contesta siiii

L’altre morta de vergonya no no no

-es que estem foten voltes i estem anant a llocs que no podeu entrar i a la revisteta aquesta surten 50.000 llocs i no acabarem mai,voleu un lloc per vosaltres?

-oui

Doncs vinga deixeu vos de revista and fallow me.

Apa a llloc.Baixen,,,.I a partir d´aquell visatge,jo notava que la gent(els següents clients) em mirava de manera rara.Al cap d´uns viatges puja un tio pesat d’aquets que van a llocs d´aquets de la revista i no parava d´insistir en convidar-me a una copa

-que no

I el tio dale..

-em vols deixar en pau?que jo no soc del vostra equip

Quin atabalament de viatge,quan baixa miro al seient del darrera i ho vaig entendre tot,aquelles noies es van deixar la revisteta

EL LLORO DEL TAXI

Ultimament estic comprant vinils que fa 25 anys no vag poder comprar,els vinils aquets mira,es musica que m´agrada a mi.

Quan arriben de USA a l´adressa posen Barcelona-Europe pero els dos ultims m´han arribat un de Belgica i l´altre d´alemanya i posa Catalunya-spain,com a minim saben que existeix Catalunya aquets

5 carreres:

Rita ha dit...

Per curiositat, on les vas portar?

Anònim ha dit...

Jaja,menudo despiste el de las francesas,
estarán en Barcelona por lo del festival Circuit,
http://www.elpais.com/articulo/Revista/Verano/Barcelona/agosto/orgulloso/elpepucul/20080806elprdv_1/Tes

Jordi ha dit...

Sí senyor!! Ara només falta que al següent paquet posi: "Catalunya (is no SPAIN)". Rodó!! jejeje

Un dia tindràs una sorpresa com no controlis el que es deixen el teus clients al taxi!! Te'n passa cada una!!

Anònim ha dit...

Jajajajaja!!!! Pobre noi, que només volia lligar amb tu... XDDDDDD

Lula ha dit...

Ddriveeeeeer!!! Jo tb vull saber el lloc, si més no l'adreça ;)

Tio... deus estar molt bó, xq sempre lligues eh?

Besotes!!