dijous, 21 d’agost del 2008

ACLARACIO DE L´ARTICLE

Avui alguns haureu pogut comprar el diari el mundo i veurem,jo no he pogut encara.

Durant la nit han anat arribant els diferents diaris als quioscos de les rambles. Aquet diari no arribava i l’hi pregunto a un quiosquer

-el mundo a quina hora arriba?

-sobre les 4.30h

-ok

Continuo treballant i passada l’hora cap allà i... em donava el Mundo Deportivo!!

-No aquet no,l´altre Mundo

-uyy mes tard sobre les 6

Continuo pencant i cap a les 6 cap allà i res,vaig a esmorçar i torno i res.

Al final vinc al meu poble,ja tenia son i aquí els quisques fan vacances al agost o sigui que no tinc el diari on sortia jo. Sort d’una bona amiga que m`el comprarà i ja el veure mes tard.

Del que posa l’article no en tinc ni idea,nomes se un trosset que m’ha explicat l’autora i voldria fer algunes aclaracions sobre un tros que parlo del Ecopijerisme a la ciutat,jo em referia a la multitud de normes i lleis que es fan en nom de l’ecologia i nomes son mesures recaptatòries,com la el no poder circular a 80km/h per l’àrea per disminuir la contaminació i si deixem circular vehicles tot terrenys amb un ocupant per dins la ciutat contaminant mes que un munt de cotxes junts.

I sobre els paquets de tabac,evidentment els tiro a les papereres però desde la meva finestra fent un ganxo estil Gassol i passant per sobre el taxi. El problema es que la meva mitja d’encert es de 1 encert cada 115 intents,ja se que es millorable,però tampoc soc olímpic,que voleu?

La meva verdadera opinió de Barcelona,per el que veig a la nit es que;es una cotxinera això,ens em convertit en el bar d’Europa.

Desprès quan el llegeixi ja comentaré algo mes,suposo que deu estar be,l’autora de l’entrevista es bona escriptora.

Apa vaig a dormir que ja es hora.

ACTUALITZACIO DEL POST

M´acaben de llegir l´article per telefon i nomes em queda dir que Mooooooooooltes gracies Llucia Ramis

EL LLORO DEL TAXI

Avui un disc de l any 1988,era el grup Bros i quan a la pista no hi havien prous noies el possaves i totes a la pista.Pot semblar mascliste aixo

masclista això,pero tindre la pista mes plena de homes que de dones volia que dir,si no ho arreglaves que en 3 cançons la tindries buida,els homes som tant tontos que nomes ballem si tenim dones al voltant

5 carreres:

Rita ha dit...

Ep, ddriver! He passat molta vergonya comprant el diari avui, però ho he fet, he llegit l'article i francament, està molt bé.
Felicitats!!!
Ah! I felicitats també per a la periodista!
Petons, maco!

Anònim ha dit...

A veure si algú troba l'enllaç al web ... comprar el diari es massa dur, hehe.

Salutacions taxista famós.

Anònim ha dit...

Vaya,en internet hay que estar suscrito,el título promete,taxi writer.

Finestreta ha dit...

uououo, que ens anem fent famosos! Primer el peperines, ara tu... qui serà el següent?!

ddriver ha dit...

rita
No diguis aixo,segur que vas comprar mes d´uan copia i tot i els vas llegir en public i tot.
Grcies
apocalipshit
Em sembla que triga uns dies en sortir per internet
Mangas
de aqui unos dias saldra
Finestreta
Potser tu,ves a saber