diumenge, 24 d’agost del 2008

ABAJO ESPAÑA

Per fiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!Per fi s’acaba l’olimpíada!!Mega-orgia d’esports absurds,la majoria sense pilota. I els que eren amb pilota eren futbol aeri,futbol d´aigua,futbol de pal...

Dels esports amb pilota l’únic que m´ha enganxat i molt ha estat el voley platja FEMENI aquí teniu part del perquè he vist tots els partits.

Els altres esports buuuf...perque corren aquells negres?si no faran gol,que absurd. Aquell dels 100m seria un bon extrem per el Barça tu,amb 9 segons portaríem la pilota de la defensa al atac,pero corre per corre...

Pero l’autèntic heroi de les olimpíades per a mi ha estat aquet

Aquet noi es diu Jose Luis Abajo,va guanyar una medalla d’esgrima. Un altre esport,que jo ho acabaria abans a tirós i fora.

Pero aquet home em va meravellar per la seva samarreta,a la part del darrera,a dalt posa ABAJO(el seu nom) i a sota posa ESPAÑA.

Aquesta samarreta val millions,jo he trucat a la federacio d´esgrima i em diuen que no la venen ells,que no tenen departament de marketing,amb ho guapu que estaria jo pencant al taxi amb una samarreta que poses Abajo España.

En fi ja esta be i fora tu,que comenci el millor espetacle del mon el FUTBOL.

EL LLORO DEL TAXI

Anit portava jo una noia d´Italia i em va explicar que era de Rimini,enseguida vaig recordar aquesta canço.

Corria l´any 1984 i els pobles d´estiueig per promocionar les seves viles feien cançons enganxoses tipo Italo-disco per atreure mes turistes.Tots recordem el LET´S GO TO SITGES que mes tard es va anar reconvertin el disc en Let´s go to lloret,let´s go to ,,,mil llocs mes.

A Italia no es van quedar curts i va sortir el Welcome to Rimini del noi aquet que mai mes va fer res mes de bo,tot i intentar-ho.Canço molt enganxosa amb la que era molt facil omplir la pista.

Amb aquesta canço ens convidava a visitar Rimini ,la que vaig portar ahir al taxi no em va convidar tot i que hauria corregut cap alla darrera d´ella.

9 carreres:

Uribetty ha dit...

Aixó mateix vaig pensar jo del Abajo aquest...XD

Salut company!

Rita ha dit...

Així no et pots queixar dels jocs. T'ho has passat prou bé! :-)

I el paio aquest... boníssim hahaha

Xavi ha dit...

Jajjaja, que bo. No me'n havia adonat, ja que com que no m'agraden els esports no he vist res de les olimpíades.

Si no pots aconseguir la samarreta sempre pots mirar de fer-te-la tu mateix, no?

Anònim ha dit...

Jo me'n vaig assabentar d'un que es va enganxar a veure el bàsquet femení i el pobre no era capaç de veure la pilota... clar, veia tantes coses botant que es distreia permanentment.

Assumpta ha dit...

Això del "Abajo España" a casa en vàrem estar fent broma una bona estona jajaja
És bonissim!!!

A veure si tens sort i trobes la samarreta...

Bé, i ara concentrem-nos que el cap de setmana que ve ja comença de Lliga!!

Per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! :-))

ddriver ha dit...

URIBERTTY
Salut amic,quina samarreta mes guapa eh??
Rita
Si qe es bonissim no se com se´ls hi ha passat
Xavi
Jo estava escrivint i miro un moment la tv haviem que feien al 3/24 i veig l´imatge aquesta i em fregar els ulls..que esta passant??
Aniol
Si Aniol,pero els cossos d´unes tals xi zham i cham xie de xina,son,..
assumpta
Si si diumenge a les 19.00h comença l´espectacle

Mikel ha dit...

jajaja molt bona aquesta!! juasjasasjjaus

Anònim ha dit...

Vaya y yo que me he perdido el voley :-((((

ddriver ha dit...

mikel
Es bonissima la samarreta del paio aquet
saturnino
te has perdido lo mejor de las olimpiadas