divendres, 1 d’agost del 2008

MESSI CRACOVIA OLIMPIADES...

Ai ai ai que em comença a fer mal el cap,diguem tots nooooo ai ai que em lio medra...

Girona airport – Eindhoven 19 eur ryanair

Eindhoven – Cracovia 41 eur Wizzard

No no no vaig prometrem que fins que no tornès d´EEUU res de Barça.

Haig de resistir,no puc comprar aquets bitllets..o si ? no no.

Es que em fa il·lusió,però també em fa il·lusió anar a les olimpíades com al Messi,veient que ell ho ha aconseguit jo he proposat a la meva empresa que em fa il·lusió ser un taxista olímpic i que em deixin anar a treballar per un taxi a Pekin aquets dies de les olimpíades,evidentment com el Messi,la meva empresa haurà de seguir pagant-me el sou,mentres jo realitzo el meu somni.

La meva empresa,com el Barça ha dit que no,i de moment segueixo aquí,esperant una decisió del jutge únic de la federació internacional de taxistes.

Avia’m si d´una vegada per totes aprenem que no em de fitxar mes Sudaques ni Brasilers.Quina tonteria tenen amb la seva selecció i mes si paguem nosaltres.Que pots esperar d´un pais que l heroi nacional es un Ionky i la seva gesta mes gran es jugar un mundial fins el cul de coca.

6 carreres:

Anònim ha dit...

No habia caido en que es Maradona el héroe,la verdad es que los unicos que se toman en serio las olimpiadas en futbol son los iberoamericanos,cuando deberian ir solo chavales que no esten en clubs importantes,y además el Barça se juega la champions.

Lula ha dit...

Ryanair es una kk, no pillis vols.

I de les olimpíades... res nen, només val la pena la gimnàstica i tal.

Besootes!

... ha dit...

Ai si que vols fer viatges tu!!!! jeje...
T'haurien de donar algun tipus d'ajut des de la Generalitat pels ànims que vols donar al teu equip, o des del Barça, clar.

Seny! :)

ddriver ha dit...

MANGAS
No es el heroe pa esos es Dios
CRISTINA
No ho faig
ANDREA
Yo hablo de jugadores de futbol Argentinos y Brasilenyos
LULA
Ryanair a nosaltres mai ens ha fallat i potser es amb qui mes em viatjat aquets ultims anys,menys un cop anant a Liverpool que la vam liar al avio,varem entrar alcohol i mes coses i al aterrar ens volien detindre a tots pero el vol va arribar puntual
NITS
Si fos extranger la generalitat si em donaria ajuts pero sent d´aqui ho veig malament

Joan Safont ha dit...

Ostres, i no penses que potser hauràn de jugar amb el Jerusalem? És que jo per aquelles dates hi seré, i m'aniria de conya anar a veure el Barça.

Jordi ha dit...

Totalment d'acord!! Jo no sé que els hi passa als brasilers i als argentins que quan senten la paraula selecció ja han arribat a l'aeroport del Prat per anar cap allà. Una autèntica vergonya. Per no parlar quan es lesionen que els falta temps d'anar cap allà per allunyar-se del mundanal soroll!! Vergonyós!!