dimecres, 2 de juliol del 2008

B B B PO DE MOS

Ahir va ser una gran nit.Tota la tarda-nit anava veient que el nivell femeni dins el meu taxi tenia una mitja alta de qualitat...em deia això promet..encara no ha pujat cap noia lletja avui...però aquí va entrar en Murphy tu,abans ho dic,abans passa.Pero res va ser un momentet,desprès varem continuar amb la mitja alta fins l’última carrera,una rumanesa....

Busco a un semàfor a un d´akets que venen kleenex,please give me two!!Apa ja podem bavejar!!

De repent veig un cartell i vaig entendre el perquè de tanta xurry guapa dins al meu taxi,un cartell com aquet

Em va fer entendre tot..bieeennnnnnn l’últim BBB vaig pillar,no era model però com si ho fos i a un altre BBB també.

Total que avui ens afaitarem,ens posarem el tanga de ganxet que em va fer la iaia i cridarem PO DE MOS si si ja se que es lleig cridar això però hi ha dies que els principis s´han de deixar a part,a mes ara ja em comença a tocar eh?? ...pero crec que el gran dia serà dema,quan ja fan les ultimes festes de la fira,i elles estan amb menys defenses.

EL LLORO DEL TAXI

2 carreres:

Rita ha dit...

Posa't ben guapo eh!!!
(I samarreta del Barça també?) ;)
Apa, sort!

ddriver ha dit...

Ja ho saps que a les grans cites me la posso sino hi ha unprohibicio expresa