diumenge, 6 de juliol del 2008

EL MEU VOT

11 carreres:

Rita ha dit...

Al final no has votat?

ddriver ha dit...

si clar q he votat

Deric ha dit...

i amb això s'acabarà la crisi? s'abaixaran les hipoteques i el preu del petroli?
és que semblen unes eleccions generals amb la publicitat que li han fet!!!

Anònim ha dit...

Jo era dels de l'opinió que s'havia de votar Sí.
Sorpren que els resultats que han sortit de la votació, són molt similars als de la moció de censura al Núñez, però en aquell cas el 60% se'l va emportar el No.

Enric Caujapé ha dit...

quin pocavergonya que tenim de president !!!!.
Estic irritat !!!

ddriver ha dit...

DERIC
Amb aixo coença la crisis de veritat,hipoteques,petroli..tontades...
ho verdaderament important era aixo
i ha quedat mal resolt,majoria abrumadora..tanta com la que l hi va donar el govern..el rebutja...les hipoteques..???vaaa el petroli??..
ANIOL
Enaquell cas el tio aquet deia que el Nuñez si perdia per un vol hauria de marxar i ell en canvi l´hi fot un rostre..
ORBISON
I jo,i amb el somriure que va sortir ..com dient..ara us fotareu
cara de formigo armat fotia ahir

Lula ha dit...

no us exalteeeeeuuu

vinga home, que qualsevol dia te'l trobes pel carrer i el pot atrupellar al Lapo


besotes!

ddriver ha dit...

LULA
Ja m´el vaig trobar a Manchester i es va collonir,es unmerda

Lula ha dit...

Ja,ja,jaaaa
Ho dius de veritat?!??!
Osti... ara m'agrades més!

JA, JA, JAAA

ddriver ha dit...

LULA
http://culesviatgers.blogspot.com/2008/05/manchester-arrivant-old-trafford.html
AQUI ESTA EL POST DE QUAN EL VAREM VEURE

Mikel ha dit...

ja saps la meva opinio.

Ni era el moment ni les mocions de censura haurien de servir per aixo.

Dit aixo , esta clar que era l´unic que te sentit es que cardi al camp , per que si no tindrem mocadorada despres del primer empat i aixo no pot ser.