dimecres, 9 de juliol del 2008

FANTASTIC FANTASTIC 100EUR

Avui circulava prop del Port vell,i m’aturen 3 persones.Una parella que acompanyava a un amic a trobar un taxi.Desprès el van ajudar a pujar perquè el seu estat era gloriós,no feia pudo a alcohol però duia un pedal...

Em demana que el porti a un carrer de zona noble de la ciutat a la part alta de la city.

-ok

-m’hi portaràs?

-clar,es la meva feina

-que guapo,es fantàstic i em deixaràs davant de casa?

-on tu diguis

-que guapo!!Fantàstic

Arrenco...

-para para

-perquè?

-no corris tant

-però si no corro,anem a 40

Mira el conta kms

-no no estem anant a 45,velocitat infame per fer-se un porro,em deixes fer un porro?

-fes fes

-val però no corris eh?em portaràs a casa i tot?

-que si home que si,fes el porro va i calla

-que guapo!!es fantàstic això

Continuem..

-te això per tu

I em dona un bitllet de cinquanta

-no cal,quan arribem em pagues

-no no això es per tu,es fantàstic que em portis a casa

Seguim,el tio es va fent el porret,em va explicant que no se quin collons de dia farà 49 anyets nomes i mil tonteries mes.

Hi hagut un moment que l’hem tingut...a mi no m’agrada gens que em donin copets a l´espatlla quan em parlen i be,m’he girat ..l´hi he explicat a qui l´hi pot donar cops i a qui no i ha seguit fent el porret.No sen sortia pas,ja venia emporrat emporrat.

Però a pesar de tot era un tio simpaticot i m’ha distret molt tot el viatge.

Al arribar

-9.30euros,ho cobro dels 50 aquells?

-no no aquells 50 son per tu.Te!

I em dona un altre bitllet de 50

-aquet per el viatge

L´hi vaig a donar el canvi i

-no no es per tu,100 euros per tu,es fantàstic m’has portat a casa meva!!

7 carreres:

Anònim ha dit...

Ala que graciós el tio... que bona gent jajaja

Carquinyol ha dit...

home, fantàstic si que ho és !!

Anònim ha dit...

Jaja,ojalá fuera todo el mundo tan rumboso.

Rita ha dit...

Més per al viatge! :)

ddriver ha dit...

GEMMINOLA
Si,tambe ho feia el festival que portava a sobre
CARQUINYOL
I tant
MANGAS
Yo seria millonario
RITA
Hviem si ho guardo..

Lula ha dit...

Després et queixaràs!!!

Per cert, deixes pujar gent perjudicada al taxi?? Ho dic xq a mi un munt de vegades m'han dit que no xq anava una mica passada de voltes... jo ho comprenc eh? xq haver de netejar una trallada del cotxe és un pal.


Besotes!

Eva ha dit...

que guapo!!! fantàstic!!!
XDDD vaya un freak, ara, el cabró deuria estar ben forrat....