divendres, 11 de juliol del 2008

IPHONE 3G

Haviem que triga el primer tontet a deixarse´l al taxi,sempre hi ha algun tonto jeje.Jo no soc tonto

7 carreres:

Anònim ha dit...

JAJAJAJAJAJA Ja us veig muntant un circuit tancat de venda d'iPhones... Molt bo ddriver, i lo millor és que no m'estranyaria que ben aviat algú trobi el primer.

Carquinyol ha dit...

iphone 3g... la forma més moderna de dir "robatori a ma armada".

Lula ha dit...

En seriu?!?!?

Home, si te'n sobren molts, pensa en els amics/amigues ;-)

Carquinyol, jo no hi entenc ni un borrall, però em diuen que a 120€, amb les prestacions que té, no és pas tan car...

Besotes

Anònim ha dit...

Menos mal que no hay crisis,porque no hay nadie haciendo cola para comprar este nuevo juguete.

Clint ha dit...

jo mòbils no, però ulleres de sol....

ddriver ha dit...

ANIOL
Suposo que a hores d´ara ja deu haver passat a algun taxi
CARQUINYOL
Les tarifes deu n´hi do
LULA
Si ja hi pensare,farem una subasta o us trucare amb el que em quedi jo
MANGAS
La gente esta mu mal
CLINT
Ulleres normalment son de dones,son l animal mes despistat dels que puja

Lula ha dit...

Sip, jo la setmana passada em vaig deixar les ulleres al bar dels divendres per la tarda, però vaig recordar-ho i les vaig recuperar

Ahir em vaig deixar l'escubidú de la meva JR, que el cama-rero em va trucar per dir-m'ho... oi que és un sol?