divendres, 25 de juliol del 2008

INVENT GENETIC CURIOS

Tinc que parlar d un bus però avui no,però em fa mandra i us explicaré,l’últim invent de l genètica,be,l’últim que he vist jo.

Despres de barrejar un OsoS amb una Formigues i tindre un Oso-hormiguero jo crec que aquet es el mes curiós.

Ahir a la nit,al taxi,va pujar un Xino.Fins aquí tot normal.L´invent genètic ve quan obria la boca.

Els Xainuinos quan parlen alguna de les llengües d’aquí,sembla que capin les paraules,no se com si les tallessin,be suposo que tots heu sentit parlar algun Xino.

Doncs el pajaro aquet,va començar a xerrar dient,m’agrada com condueixes blablabla pero ostres,m´el mirava perquè no em quadrava res.Seguia xerrant i jo mirant-lo,no pot ser.no m´ho crec,

A mig recorregut em pregunta d´on era jo...d’aquí...si???com si no s´ho creies...clar...i tu?...Xino schikillo xino no ze nota?...on vius tu?-l´hi pregunto jo-en Malaga....ahhhh

L´invent genètic,es un Xino,amb la seva forma típica de xerrar,xerrant malament,capant paraules però amb accent Andalús,potser es molt comú això però no n’havia vist cap ni al Mediamarkt que tenen totes les novetats,era inevitable que cada cop que obria la boca el pollo aquet,el meu cap es gires per mirar-lo,no et quadra gens la veu que estàs sentint amb el personatge que estàs portant,a mes tenia tics d’aquelles terres....zabes que zus va a llevar de putas.

6 carreres:

Anònim ha dit...

Jaja,igual lleva tiempo viviendo en Málaga,pero si que es raro.

Xavi ha dit...

Xinès amb accent andalús? Quina combinació més estranya!

Anònim ha dit...

Juaaaaaaaaaaaaaaa és bonissim xD xD

Jo el vull conèixer aquest individuuu xD xD

Carquinyol ha dit...

sincerament, jo crec que era un xinés possés per l'esperit de Pepe Larosa...

Anònim ha dit...

Pero xiquillo... con lo que shube en er taxi i no te ha dado cueenta???? Ay virgencita del carmen!!!
XDDDDDDDD

Noctas ha dit...

Ostres quin blogg més divertit..l'acabo de descobrir i m'ha encantat el post de la noia dels pits que se'ls treu per trobar els set euros amb 30 cèntims..saludus