dimarts, 29 de juliol del 2008

ANAR DE PUTOS

Anem a escriure que com cada any aquesta època anem de cul,i no tinc pas temps per fer-ho,ni per anar a altres blocs ni res,nomes dormir i pencar.

L’altre dia al c/Casanova,m’aturen dos homes que sortien d`una sauna però per tios,res estrany fins aquí,tractant-se de Barcelona,a mes lògic que estigui ple de saunes per homosexuals igual que n´hi ha per a Heterosexuals,canvi de tema en mig del post.;

“les saunes d’homosexuals no donen comissió als taxistes,com a les altres.Fa anys(12),jo portava emissora al taxi.Els nous taxistes es sorprenien quan feien el primer viatge a una sauna de dones i els hi donaven comissió,mes d´un cop els hi havies d’explicar,ara torna allà i et donaran la teva comissio.

Doncs entre els nous sempre sortia un ànsies i de repent senties per l’emissora;central....las saunas de gays tambien tienen cimssion????..i sempre sortia un veterà i l´hi deia...si si,,ud entre i pregunte por....pero en estas sauna ha d´entrar dentro pa cobrar..i j tenies tota la nit al novato dubtant si anar o no”(fins aqui l´anecdota del abuelo batallistas

Doncs aquells dos tios pugen al taxi i tenien cara com d´esgotats al sortir de la sauna,comencen a xerrar entre ells i com sempre es mostraven molt carinyosos entre ells mateixos.Pero o tenien les típiques converses d’amics quan surten d´un puticlub.Em va estranyar,clar,si tu t´en vas amb un col·lega de putes,desprès no estaràs carinyos amb el col·lega no??

Arribem al lloc i baixen...i marxen juntetes i agafadets de la ma,...i jo anava pensant...això es com anar de putes amb la teva parella oi???Ostres quina gran idea no???compartir moments amb la parella,en comptes de fer-ho amb els “amigotes”

Vosaltres heu anat mai de putes amb la vostra parella?

13 carreres:

Carquinyol ha dit...

Penso que encetar un post d'aquesta temàtica dient "cada any aquesta època anem de cul" és força encertat.

I respecte a la pregunta, ni una ni l'altra noi.

Rita ha dit...

Ja pensava que havies marxat de vacances! hehehe Només una salutació, aquest post és per a homes només... ;)

chamb ha dit...

Jo sempre proposo anar a clubs d`intercanvi, que seria la practica equivalent per als heteros.

Lula ha dit...

noooooooooooooo

Enric Caujapé ha dit...

Mai he anat de putes ni de saunes, rar que soc !!!

Anònim ha dit...

Yo tampoco,ni con pareja ni sin pareja.

Pero eso de que las saunas gays no paguen comisión es una discriminación!.

Cristina ha dit...

Jo tampoc, no és que tingui prejudicis. Més aviat és que no tinc necessitat de fer-ho.

Lula ha dit...

donx jo no ho he fet mai xq no m'ho han proposat en realitat
a part que les noies això normalment no ho fan
però a vegades hi penso... vull dir.. xq no??
em fa mooolta ràbia no 'poder' fer algunes coses
ossigui que no descarto cap possibilitat, no es diu que s'ha de provar tot, almenys un cop?

I tu? Si no vols mullar-te com a mínim pots recomanar els millors llocs de bcn....

Jordi ha dit...

Dubto que les parelles respectives t'hi vulguin acompanyar!! Jo sí fos al revés, sí que l'acompanyaria, sí!! jejeje De totes maneres no he anat mai a cap lloc d'aquest i no puc parlar.

ddriver ha dit...

carquinyol
com ens passem..
RITA
Si el 6nov
Chamb
als llocs d´intercanvi mai ha d anar un amb la seva parella
LULA
Noooooooo?????????
ORBISON
No et creguis
MANGAS
A ver quin entra a cobrar?
CRISTINA
Quina sort
LULA
Als millors llocs trobes una idiota aquell dia i e sconverteix en el pitjor lloc
JORDI
Tot depen de com ho plantegis..

Anònim ha dit...

Soc la parella del jordi, i això un missatge per a ell,

"carambaasss no ho sabia pas, però tu planteja-ho home i ja veurem que passa!!!"

ddriver ha dit...

JORDI
Set ha girat feina nano

Jordi ha dit...

Ostres, ara m'he quedat de pasta de moniato!! Bé, ja faré mans i mànigues per muntar-m'ho d'alguna manera que soni dissimulada i treure algun dia el tema a col·lació... No pateixis!!