diumenge, 13 de juliol del 2008

QUINS PITS!!!

Avui un post curtet curtet,es que no tinc temps.No se que passa últimament tothom puja de mal rotllo al taxi,la gent habitual del taxi esta el weekend a la segona residencia o fora de Holidays i el que ve de fora aquesta epoca es per llagari cadires.

A primera hora un brasiler em va fotre com una moto acusant-me de lladre,que ell mai havia vist això del suplement del cap de setmana,fa casi 3 anys ja i encara surten llestos d´aquets.El pitjor es que el imbecil encara va baixar del taxi convençut que l’estava robant,em dona 5cts de propina i em diu;

-te perquè el robatori sigui complert

Em va fer bullir la sang i agafo els 5crts i l´hi tiro a la cara,espero haver-li arrancat un ull,desgraciat!!!perquè al seu país tots siguin lladres i escòria... perquè haig de tolerar que m’insultin dins el meu taxi???Em fot molt malalt que dubtin de la meva professionalitat,ja l´hi vaig dir”però que vols que et robi a tu?si segur que ni els calçotets son teus”El dia que jo robi sortiré als diaris perquè si robo no seran dos euros, seran milions sinó no val la pena.

Desprès va pujar un angles i em va tornar el bon rotllo,30 euros de propina per parlar angles toma!!

I desprès va estar molt be.Puja una noia d’uns 18 anyets,guiri,guapíssima...la porto a Maremagnum i al arribar 7 euros amb 30cts!..comença a tocar-se els pits...jo nerviós..com aquesta volguí pagar amb especies no tindre prou canvi,pensava jo..i ella seguia tocant-se els pits ..

-que nena?et decideixes?poso la cadira d´una manera o d´un altre

I va i treu de dins els sostens unes monedes però encara l´hi faltava i seguia rebuscant dins els sostens..això s’allargava molt i ja començava a posar-me nerviós....al final veient ella que no podia trobar mes cèntims dins els sostens,agafa...i pit al aire i rebusquem com Déu mana!!i si si van sortir els 7.30euros,ja m’era igual,ja em donava per pagat amb les vistes desprès d´una nit molt avorrida ..quan em paga

-vols que t’ajudi a guardar el moneder?

8 carreres:

Xavi ha dit...

A mi em fa això i tinc un accident... no podria estar pendent de les dues coses xD

Llàstima que aquest post no tingui foto :P

Carquinyol ha dit...

He, com a tot arreu pagui igual veuràs tu quines cues !!

Anònim ha dit...

Jaja,
bueno,en el taxi ves un poco reflejo de la fauna humana,el primero que dices es un tontorrón mala persona,luego te vino un rumboso,y lo de la chica del final no tiene precio.

Jordi ha dit...

Quina sort!! Necessites acompanyant/ajudant? jejeje

ddriver ha dit...

XAVI
Parat i cobran no podia tindre un accident
CARQUINYOL
La pobre duia un apuro que no l´hi surtien les monedes...i al final va passar de tot..
MANGAS
Supongo que si que tiene precio la chica del final,en BARCELONA todo tiene precio menos la playa y los columpios
JORDI
Ara estem plens he?si de cas deixa el curriculum

Mikel ha dit...

ja et vaig dir un cop que has de possar una webcam al taxi!!! ;-PPPP

Deric ha dit...

jajajaja

Enric Caujapé ha dit...

A mi lo del suplement també m'agafa de sorpresa cada cap de setmana perqué no ho recordo i és un problema a l'hora de fer els càlculs tot i que mai he tingut problemes, la ignorancia és molt gran ddriver, ni cas !!!.
I la noia del monedero, joder, doncs res, que m'he de fer taxista !!!!!