diumenge, 20 de juliol del 2008

4 NOIES DE MALTA,BRUCE AND SEX PISTOLS

Ahir es va demostrar la meva teoria que ho del Bruce es tot mentida.De 5 viatges que vaig fer desde el concert,4 ja havíem estat a Donosti,Madrid i avui repetiran aqui.Son sempre els mateixos,una claka que repeteix contínuament,com el Duo Dinamico que sempre son els mateixos qui els va a veure.

Majoria vasca entre els assistents del concert,algun estirat d’aquí també,que nomes volien explicar-me ho bo del concert i s’irritaven que a mi nomes em preocupés la gespa del Camp nou.De quines animalades havien fet amb el Vaticà del futbol.

Per els que aneu avui,el concert durarà 3horetes,acabarà sobre la 1.20 de la matinada.El pavo aquet te vora 60 tacos i 3h cantant i ballant,segur que pren EPO com a mínim sinó no m´ho crec.

Al sortir no hi haurà taxis,ni metros,ni tram baix o sigui que bona sort amb la tornada.

Al Forum,Sex Pistols!!!!!!!500 anys desprès tornaven,suposo que amb un equip mèdic al escenari...divendres Blondie al forum,nomes va aguantar 25m al escenari,demostra’n que no pren EPO.

Desde que el E-mule va a sac tots aquets dinosaurios s´han tirat a fer concerts i els fans ho han d’aprofitar.

AVIS a les 3h de la matinada encara hi havia gent al Camp Nou esperant taxi.Avui serà pitjor,no hi ha metro,no hi ha suplement de 2.10 euros i molts no sortiran.

Mentres la gent esperava jo anava transportant guiris a munt i avall.

Vaig portar a 4 desmadrades de Malta,que volien que anés amb elles al seu Hotel!!Em volien violar!!!!!Que cabrones!!a l´hora de la feina,no m´ho diran un dilluns això?Com sempre demaneu fotos,webcams al taxi....aquestes anaven les 4 amb la minifaldilla arremangada,arremangada ensenyant-me els tangues de moda a Malta,vaig fer una foto pero no surten les minifaldilles,em va fer cosa fer la foto directament al tema.

pd;jo tenia una entrada per el concert i al final la vaig vendre

12 carreres:

Anònim ha dit...

collons amb les de Malta... jo quan hi vaig ser no en vaig veure de tan maqes i de tan calentes menys... allà tothom és ultracatòlic.. :S

Joan Safont ha dit...

Ostres, o totes les ties de Malta estant boníssimes (ja diuen que la barreja de cultures afavoreix el bonisme de les noietes) o bé són les 4 ties bones que hi ha a la illa.

Per cert, els que vam anar a veure el Bruce d'aquí vam agafar el metro... ho sento, però des de que un dia de Gamper uns col·legues teus - els 3 malparits que hi ha a tot arreu - em van fer caminar fins passada la plaça espanya (no ens volien agafar) díes com aquest ni ho intento. I això que m'agrada agafar taxis, tan còmode i tan pràctic.

Ara, tens tota la raó, a saber que es fot el tio!! Jo en vull d'això!!

Una abraçada!

El veí de dalt ha dit...

Hosti, avisa home!, que un cervesa amb malta sempre és millor!

Mikel ha dit...

no em barrufa gens malta i et ben asseguro jo que quan hi vaig ser aquestas noies no hi eran ;-PP

Tema Bruce tens tota la rao , jo mateix vaig repetir les dues nits ;-P

... ha dit...

Ostres que es dur fer de taxita... dones que et volen violar!!! jeje. Despres us queixeu els del gremi. Aixo no passa amb totes les feines ;P

Eiii pero no surts tu a la foto???

Eva ha dit...

home docns la noia que surt a la foto se la veu ben mona...podries haver aprofitat!!! jejejje

ddriver ha dit...

ANONIM
No et deuries fixar
JOAN
La barreja de cultures no,diuen las 7 leches
VEI
Pero si vaig estar avisant per sms a tots!!
MIKEL
Aixo del Bruce la majaria repetien
NITS
Es moooooooooolt dur,no ho saps tu prou.La foto la feia jo conduint
EVA
Si oi?pero es que volien totes,masa feina,

Joan Safont ha dit...

Doncs deu ser això! Cap a Malta haurem d'anar-nos-en!

Jordi ha dit...

Als que anem als concerts del Melendi també som sempre els mateixos!! jejeje

Sí, jo també estic preocupat per la gespa del camp Nou!!

Lula ha dit...

Vinga, vinga Ddriver! ara ens diràs que et vas resistir a les nenes aquestes, com si fossis un màrtir medieval!


M'encanta la manera que tens d'animar la gent a sortir...

Besooooooootes

Enric Caujapé ha dit...

Jo vaig anar-hi diumenge, després em vaig fer unes cervessetes a un bar de Travessera i cap a les 4 de la matinada vaig veure un Taxi i el vaig agafar, un xaval jove i sense cap problema, cert que hi havia molta gent esperant, peró els tontos es queden parats a una cantonada i fins que no en ve un no es mouen.....jo vaig tirant caminant i pels voltans sempre en cau algún.

Un troç de concert, brutal !!!

ddriver ha dit...

JORDI
No m´extranya tant melendi com bruce deuen tindre un public limitat
LULA
Tujuru
ORBISON
Aixo depend de Murphy,el tema molts cops es que si vas caminant no en trobes molts cops.Quan et quedes quiet tard o d´hora arriva un,en canvi si et mous els veus descarregar on eras abans..