dimecres, 16 de juliol del 2008

CIAO



Em sembla a mi que els hi em fotut l’enredada del segle aquets del Milan.

El temps ho dirà però sembla increïble que hagin picat desprès del fracàs que van tindre amb el Ronaldo.

Jo tinc una sensació estranya,ens em tret un pes de sobre però em fot pena a l´hora,actualment te mes pinta de Rapper que de futbolista.

Tinc la mateixa sensació que al acabar el meu matrimoni,que els primers anys van ser increïbles pero els dos últims ens van sobrar.

Aquet tio i l’equip que el rodejava ens van fer vindre les ganes de viatjar seguint el Barça un altre cop,desprès de molts anys de no fer-ho,recordo aquella nit a San Siro,amb aquella passada que l´hi va fer al Guily...aquell dia es va amortitzar el fixatge,a Bulgaria vam estar al seu costat al Hotel del Barça...a Escòcia ens va treure de polleguera jugant a no res...

El cert es que dels grans jugadors que he vist al Camp nou ha superat per el meu gust a Cruyff,Schuster,Laudrup,Rivaldo,Ronaldo o Romerito i ha estat molt a prop de la màgia de Maradonna i Romario.

Nomes un prec a la directiva,em d’escollir mes be els llocs de reunions del club,fa uns dies teníem el lateral de Psg Gracia col·lapsat per una reunió “secreta” de la directiva,no hi havia qui circules per la quantitat de periodistes que hi havia al carrer.

Ahir un altre cop es van equivocar escollint el Botafumeiro,van haver estones que no hi havia manera de pujar Gran de Gracia,inclus hi havia una parada de taxis improvisada perque els taxistes poguessin despedirse de Ronaldinho.

Proposo que els propers esdeveniments es realitzin a carrers com el carrer Tanger,Bolivia o com a molt Alaba,son mes amples i es fàcil evitar-los.

Avui treballare amb la samarreta del Manchester City com agraiment ls serveis prestats

9 carreres:

Anònim ha dit...

I per que no fan les reunions al camp nou????
Això que al jugadors de futbol els hi posin sobre un altar com si fossin déus i deprès, en veure que son persones normals se'ls treguin de sobre no ho he entès mai, la veritat...
Kisses!!!

Anònim ha dit...

Bueno,Ronaldinho ha sido un gran jugador,pero creo que ha cumplido una etapa,no creo que vuelva a jugar tan bien como lo ha hecho en el Barça,pero nunca se sabe con los cracks,por eso lo ha fichado el Milán,además, prometió Berlusconi que lo iba a fichar.

Anònim ha dit...

a mi el que em fot por es que es cumpleixi aquella misteriosa regla de tres que diu que ara tornarà a jugar un dia contra el Barça i ens foti 3 chicharros d'aquells que no saps ni per on venen...

Aviam que fem ara amb els diners que ens han donat per ell...

Enric Caujapé ha dit...

Caram !!, jo vaig pensar el mateix en veure els llocs on feien les reunions !!!.
De totes maneres aixó de reforçar a un rival de champions no ho veig gaire clar, perquè aquest italians amb el famós "milanello" encara el tornaran a possar en forma com abans.....ja veurem...

Anònim ha dit...

Si enredem al Milan i l'hem venut per 21M€...havent-hi equips que oferien 32M€ per ell....

La meva pregunta és que a l'Eto'o no el poden vendre per menys de 35M€. Jo no el vendria, perquè sense ell no sé qui marcarà gols a la banda d'equip que tindrem l'any que ve.

Eva ha dit...

mira, avui anem a conjunt tu i jo amb les entrades xD

ddriver ha dit...

CAFEAMBLLET
qUINA GRAN IDEA REUNIONS AL CAMP NOU!!!!!!!!!!!
ANONIM
No volvera a ser nadie este,es solo una promesa electoral de Berlusconi
ANONIM2
Tranqui,el Milan trigara a tornar a jugar la champions com no canvii molt l´equip
ORBISON
Estan a Ueffa i estaran molt de temps
ANONIM3
hOME SI TENS EN COMPTE QUE EL REPRESENTANT NO COBRA ELS 6 MILIONS DE COMISSIO IGUALEM MOLT EL PREU.L´ETO´O??Jo el regalaria
EVA
Ja ho he vist ja

Mikel ha dit...

en Ronaldinho ha estat el millor jugador que hem tingut.
Ens ha donat dues lligues i una xampions , ha possat dret al bernabeu i ens ha col.locat al centre de l' escena mundial.
Tot un crack!! GRACIES RONNIE!!!!!!

Jordi ha dit...

Quan un jugador és més notícia pel que fa fora que dintre el camp, mala senya!! Sí que els hem ben ensarronat a aquests italiats, amb la col·laboració del Manchester City, que si no, no ens enduem ni la meitat!! Ara, que a mi aquest Ronaldinho ni em busqui, que passo totalment d'ell: del que faci i del que digui. Agraït sí, però cabrejat també.