diumenge, 20 de gener del 2008

PROBLEMES DE VIURE EN UN POBLE


Avui voldrieu que expliques la party amb les sueques oi?poz va ser que no,vaig anar,no eran models,si del sector,si sueques i estaven bonisimes totes,vaig marxar enseguida de la festa perque una sueca d´aquestes volia veure el meu pis,mai habia vist el pis d´un taxista i tenia curiositat la noia,al marxar de casa em va robar el tabac!!!I fins aqui la party!!

A lo que anavem,avui hi ha futbol!!

Jo a la meva escala no conec a ningu, a part de dos veines que tinc a les portes de cada costat pero per el que es veu tothom em coneix a mi,i alguna veina,d´aquestes(la xafardera)coneix una amiga meva sueca i es pensa que ens casarem perque ja m´ha preguntat per ella.

Doncs al baixar a buscar el pa,un vei(suposo,no el conec)m´ha preguntat per el Ronaldinho,com si fos amic meu!!

L´altre dia un em va dir que la seva dona l´hi habia regalat uns calçotets del Barça i un pìjama.

-Perdoni?

-si el regal de nadal

-ens coneixem?

Jo que no em relaciono amb ningu i tots em coneixen.Hi han altres que quan hi ha partit em pregunten:avui que?

Hi ha un home gran que em va veure per la tv,em sembla que al estadi Lluis II de Monaco i sempre que el Barça juga a fora em diu;

-que?has anat?

-ni que fos Rockefeller jo!!

Problemes de viure en un poble,tothom sap que soc taxista i del Barça,i segurament deuen saber mes coses que no vull ni imaginar.

12 carreres:

Roi ha dit...

"al marxar de casa"???
i què va passar "a casa", vull dir, des que va entrar fins que va sortir amb el tabac?...volem saber-ho amb detalls!!!

Em sembla que els teus veïns et deuen llegir el bloc!

Per cert, avui l'Everton ha guanyat! ja anem quarts!!! i el Barça espectacle segur, que torna Messi!

Roi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
chamb ha dit...

Va marxar de casa??

i com va tornar a Barcelona? amb tren?

Anònim ha dit...

A mi em posa molt nerviós comprovar que la gent sap coses de mi que no m'agradaria que sabessin. M'entra la paranoia del "Gran Germà"... És horrorós.

No havia vist que havies afegit un enllaç cap al meu blog a la columna de la dreta (grata sorpresa), he afegit jo també un cap al teu en el meu blog.

Carquinyol ha dit...

I tu esperat que descobreixen el fantàstic món del Google Maps... et tindran geolocalitzat les 24 hores del dia.

;)

Mikel ha dit...

em temo que aqui falten moltes dades....
el teu POBLE blogaire reclames mes informació de la vetllada amb la sueca!! jejeje ;-PP

Joan Safont ha dit...

Volem una ampliació d'informació!! Per cert, a mi em passa que li diuen a ma mare, "l'altre dia vaig veure en Joan a tal puesto" "vaig veure'l a no sé on, anava molt guapo"(jaja, aquesta és bona), sovint gent que jo no conec... Estem vigilats!

ddriver ha dit...

Roi
M agrada veure que hi ha gent inteligent aquet mon i son fans del Everton,I m an evertonien also,el barça?el millor la copa danone que regalaven al sortir del camp,la resta per llogar cadires.
Chamb
Si avui parlava dels veins no de la sueca i tothom amb la sueca,no se em vaig despertar i no tenia ni sueca ni tabac que es el que mes em fot,suposo bque en tren,per aixo la coneix la veina,seria qui l informaria.
Aniol
bona aquesta gran germa!!
Carquinyol
No fotis!!!!!!!!
Mikel
Doncs no hi haura mes de moment fins que no tingui l´autoritzacio i diumengue vaig coneixer una noia de Huesca que si cambies las lletres tambe es Suecah!!pero aquesta res,nomes em intercambiat dades
Joan Safont
Jo vull un patinet jajaja
A la capital de la republica tambe pasa aixo?

Anònim ha dit...

collons!
et van regalar una copa danone a Godison Park? Jo hi vaig anar no fa gaire i no em van regalar res però m'ho vaig passar com mai. Allò és una afició de veritat!
Dimecres semis de la Copa contra el Chelsea! no m'ho perdo!!!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

juasssssssssssssss tabacoooo y todoooo jajaja
te dejo secooo literalmente¡¡¡¡¡ tu y las suecas es todo un feeling...
de mi mis vecinos saben ke soy la inmigrante asi ke una atrvida, me pregutnto si yo podia pagarme el piso sola.o si alquilaba habitacioones jajjaajjja casi la comoooo

ddriver ha dit...

cRISTINA
Tinc mala sort,jo demano holandesses,Brasilenyes,anglesses,italianes i nomes em donen Sueques.L´altre?jaja top secret de moment!
Roi
La copa danone al camp nou la regalaven el diumengue contra el Racing, a Goodison Park em van regalar una pilota del Everton
http://culesviatgers.blogspot.com/2007/10/viatge-liverpool-4-cavern-goodison-park.html
Andrea
que hijadeputa la Sueca,mira que me jodio lo del tabaco,preferia que se hubiera llevado el dvd

Roi ha dit...

uala! no saps pas com m'has fet emocionar amb el teu relat de visita a Goodison Park!
boníssim!!!

Demà... a la final de la Copa!!!

Força Everton! the people's club!!!