dimecres, 9 de gener del 2008

MOLT MALALT


Aquesta nit he anat a pencar amb moquitos,una mica de febre,un malestar general,una fluixera a les cames com si hagues fotut una marato..un desastre.
Pero es que tants dies de festa no puc fer,desde que estic amb aquet jefe nou,jo no rendeixo com rendia,jo era el Messi del taxi,i ara no arribo ni a Silvinho.
Per unes coses o altres,esta anant malament la produccio desde que estic amb aquet jefe,i avui em sentia amb l´obligacio d´anar,tot i trobarme malament,ahir ja vaig fer festa.
Pero el remei ha estat pitjor,perque no tirava,no tenia ni forces per parlar amb la gent,a sobre la feina no acompanyava,un desastre de nit,a ratos inclus he pasat per casa a fotrem frenadols i gelocatils per tirar pero res.
Total que al final he quedat pitjor del que estava amb el meu jefe,suposo.Dic suposo perque a ell mai el veig,pero al menys a mi no m´agrada com esta sortin la feina.
I emprenyat com una mona i carregat de frenadols i pastis varies me´n vaig a dormir.

4 carreres:

Carquinyol ha dit...

Cuida't i millora't company

ZAGASO ha dit...

Malalt no pots rendir. La feina va per ratxes. No et preocupis, perquè encara que el Messi estigui lesionat, sempre se l'espera amb il·lusió...

Endavant i força

Albert_stk ha dit...

Jo sempre quan torno de vacances em poso malalt.
Que et milloris aviat!

Anònim ha dit...

Si,que te mejores pronto.
Y hasta Messi se pone malo o se lesiona,claro,pero tú serás autonomo y no puedes pillarte una baja.