dimecres, 9 de gener del 2008

DONES US ESTIMO 1 PART











11 carreres:

Xavi ha dit...

Ets home mort xD

Jo vaig veure un vídeo d'aquests que és boníssim, a veure si el poses en una segona part, sinó ja miraré de buscar-lo.

Anònim ha dit...

Ja els havia vist. Realment só n molt divertits.

Anònim ha dit...

Et mataran! xD

Salut i a cuidar-se.

Anònim ha dit...

la venjança de les fèmines pot ser terrible, ves amb compte ara que no et col.loquin algun vídeo de "com planxar una camisa", segur que elles tenen armes molt potents per contratacar...!!!

El veí de dalt ha dit...

Xaval...ja tens la teva "eina" assegurada? Vindan a per tu!

Coneixes aquest blog d'un taxista madrileny?

http://blogs.20minutos.es/nilibreniocupado

ddriver ha dit...

veisi que el conec pero no m agrada,en visito altres de taxistes que em semblan mes naturals,estan linkats al blog,aquet del nilibreniocupado no m agrada

Albert_stk ha dit...

Al veure aquests vídeos entenc l'anunci del Volkswagen Touran amb park assist.

Anònim ha dit...

Um feliz 2008 para você também, meu colega taxista!!Há braços!!
TAXITRAMAS

El veí de dalt ha dit...

Driver,

per cert. He fet els deures que em vas posar. He aprovat?

Anònim ha dit...

Hola!!! feia dies que no apssava per aquí!!!
Reconec que faig quatremil maniobres per aparcar, però aquestes són la óstia!!!!
Em quedo amb l'últim: quin gust aparcar així!!!
Petonets

Anònim ha dit...

Bonissimmsssss algun ja l'havia vist però d'altres no, ara que jo si tinc un dia pessim aparco fatal ;) Passa una bona setmana !!!