dijous, 3 de gener del 2008

ANIVERSARI DEL REI

Avui es l´aniversari del Rei,del Rei de casa meva



Aixo es el final,que vell!!

14 carreres:

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS, rei del taxi!!!

Xavi ha dit...

Felicitats!

Anònim ha dit...

Hosti, 42. A mi se'm fan molt lluny...
Felicitats home.

Anònim ha dit...

teus o dels anys qe tenim el nou franco de merda a les espanyes!!

suposo qe es la primera opció!!!!!

Anònim ha dit...

Felicitats!!
yo hago 42 el año que viene.

El veí de dalt ha dit...

Felicitats, company de quarentena!

Anònim ha dit...

Felicitats noi. Un bon grapat ;)

Salut.

Joana ha dit...

Un petonàs....................... ;)

chamb ha dit...

ei¡¡¡¡

el meu és diumenge proper¡¡¡

amb motiu em fas tanta greàcia, ets un capricorni com jo¡¡-

Déjà vie ha dit...

felicitats!! avui tambe és el del meu avi que en fa 80 aixi q els teus, no son res!!

ddriver ha dit...

Moltes gracies a tots i totes

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!
Que vaguin molt be els 42!

Anònim ha dit...

felicitats!
bé, tu ja hi has arribat, jo encara no ho puc dir!
Que tinguis un bon any!
una abraçada

Joan Safont ha dit...

Moltes felicitats!!!
Un altre de gener, com jo! (però jo sóc aquari, ja)