dijous, 3 de gener del 2008

TOCAT ELS OUS!!!!!




La propina dignifica al treballador i humilia al senyor
I com jo a voste el considero un autentic senyor
No l´hi fare el lleig de donarli propina.
I tant ample que ha baixat el tio del taxi,si no vols donar propina no la donguis pero no em bacilis,cabro!

9 carreres:

Carquinyol ha dit...

Realment hi ha de tot a la vinya del Senyor...

Anònim ha dit...

Si,hay cada pájaro por hay suelto...

Anònim ha dit...

Por ahi

Xavi ha dit...

Quins collons....

Anònim ha dit...

Quina barra el tio!!!!!!!!!!

Mikel ha dit...

jusajsajusajasjasu que cabrooooon!

Per cert , tens una CONVOCATORIA al meu blog ;-)

Jo Mateixa ha dit...

Be, som dia 5 de gener i la Namasté ens ha xivat que es el teu aniversari, doncs MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!!!

Que passis molt bon dia :-)

Uribetty ha dit...

Quin malparit...
Salut company!

Déjà vie ha dit...

jajajajajaja amb perdó pro m'ha fet riure molt. Sembla tret d'un gag d'una peli.