dimarts, 8 de gener del 2008

UN ALTRE MEME DE L´EVA

1 - Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4:
"THE ROMANS 1C AD-4C AD
Caesar invades Britain;conquest begins 43 AD"
2 - Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar?
LA FINESTRA
3 - Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió?
La peli guarra d´anit a 25tv
4 - Sense mirar, quina hora és?
08.30
5 - Ara mira, quina hora és?
08.38
6 - Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes?
en Baste a RAC 1.
7 - Quant de temps vas estar fóra el dia que vas estar més temps al carrer?
Jo que se,
8 - Abans d’estar escrivint al blog, que estaves fent?
vestintme
9 - Què portes posat ara mateix?
roba i un encostipat molt bestia
10 - Vas somiar ahir?
no
11 - Quant de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure?
jo no ric
12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs?
cuadres amb les entrades a tots els desplaçaments fets seguin el Barça i unes quantes bufandes
13 - Has vist alguna cosa estranya últimament?
cada dia amb ho que es converteixen en habituals
14 - Quina és la última pel•lícula que has vist?
un documental sobre escocia,mindos perdidos la escocia de Braveheart
15 - Si et fessis multimilionària de la nit al dia..què compraries?
un llit d´aigua,15 xurrys,un bido de whisky enxufat directament a la vena i anar fent,com no pasara
16 - Alguna cosa sobre tu:
taxista,del Barça e independentista
17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la política, què faries?
Instauraria el masclisme un altre cop
18 - T’agrada ballar?
m´agaradava fer ballar
19 - Què en penses d’en George Bush?
no perdo el temps pensant amb ell
20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries?
Laura
21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries?
odger.
22 - T’agradaria viure a l’estranger?
it doesn´t matter
23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel?
cabro!!!!!!!!
24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test:
Uriberty
xavi
Lluisky
shia
marina

Apa meme feta senyoreta Eva!!m´en vaig al metge habiam si em rematan o que

7 carreres:

Carquinyol ha dit...

Millora't company...

I si el metge no t'acaba d'arreglar apunta, llet molt molt calenta amb un dit i mig de conyac i mel abans d'anar a dormir.

Alls cuits mai couen ha dit...

a mi m'han dit que lo bo pel costipat es el whisky escocès, ves a saber, con tal de vendre aquets..

Eva ha dit...

això del masclisme no m'agrada gens...no no no ;(

Uribetty ha dit...

El faré encantat company, això sí, pertmet-me uns dies, que estic d'examens...o en tinc dos seguits.
Salut!

ddriver ha dit...

Carquinyol
La llet em fa vomitar no puc pendrela
Alls cuits mai couen
Whisky?nomes em faltaria aixo ara
EVA
Era per contestar el contrari que tu,el que si que erradicaria es el feminisme i el prteccionisme exagerat al suposat sexe debil
Uriberty
primer el primer

Xavi ha dit...

Sincerament, no acostumo a fer memes perquè la majoria son de coses personals i ningú n'ha de fer res de la meva vida privada a Internet, però aquest és "normal" i el faré (si puc demà o dijous, que aquests dies empalmo feina amb uni i quan arribo a casa lo únic que vull fer es no fer res xDD).

Anònim ha dit...

ara faig el meme