dimecres, 16 de gener del 2008

ES BUSCA VIU O MORT



Aquet es el meu millor amic,vagi per devant,el vull mort o viu,mort preferentment.
Es un cabro i un tranquil.
Resulta que estem planificant el segon viatge a Escocia,jo m´encarrego dels hotels,avions,recorreguts,cotxes de lloguer i ell nomes a les entrades per el partit contra el Celtic.
Doncs l altre dia va haber hi el sorteig per les entrades i nosaltres no estavema apuntats!!
L´hi pregunto si em tingut sort en el sorteig i em diu;
-quin sorteig?
El tio es pensava que com encara falta un mes que encara teniem temps,ara tenim avions i no tenim entrades,ja veurem si anem a Escocia.
No se pero `porto una mala llet amb aixo...

PD:Fa dies que no escric pero es que estan pasant unes coses a part de la putada aquesta i no m hi puc dedicar al blog sorry

5 carreres:

Mikel ha dit...

tiu!! no es pas el primer cop que us fa quelcom semblant , em temo que es moment de replantejar les funcions de cada un si voleu seguir viatjant amb l´equip.

Anònim ha dit...

uala, em pensava que era en Ferguson! ho dic pel lloc de la foto!

Sort!

Carquinyol ha dit...

diria que el vaig veure l'altre dia per Rambla Catalunya...

(o potser era un japonès que s'assemblava molt????)

;)

Sento això de les entrades

ddriver ha dit...

mikel
No era en xavi el que ens la va fer per el euskadi-catalunya,aquet pobre es el primer error que te pero greu.
Roi.marphillle
Es la banquta visitant,ens vam negar a fer nos la foto a la del equip titular,tot i la insisitencia del guia
Carquinyol
jeje,una pedra ben grossa al vidre si el tornes a veure

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

uhhhhhhh jajajaj ke feoooo jajajajja perdon por reirme ..pero hace gracia..pobre... has de cuenta que no salieron sorteados, ke el pobre tambien lo debe estar pasando mal...y vayan de vacaciones a algun lugar mas calido donde abunden las chicas simpaticas jajajaja un besoteee y espero que lo que estes pasando que te aeja del blog no sea nada malo..un besote