diumenge, 29 de juny del 2008

VEINS

Sant Pere,es la festa major del meu poble.Ahir a la nit focs artificials a la platja,jo els vaig veure desde la terrasa.

Els meus veïns de sota son molt estranys,ell es convergent(per mi que també te algo de pepero,encara que ell ho nega)i ella es hostessa de vol(quan te la trobes al ascensor,es pensa que estem a un boing i es comporta com una hostessa).,a mi no m’agraden gaire,son els únics de l’escala que no em fan el pes,a mes es foten els festivals-sexuals a les 9.30 del mati,quan jo intento dormir.

Avui al arribar a casa m´el trobo a ell que venia de buscar el diari i el primer que em diu es;tranquil,ja vaig tirar ahir a la nit tots els coets...

Jo venia cansat i no sabia de que em parlava,pensava que m’explicava que ahir a la nit havia tingut festival-erotico-festivo amb l’hostessa...Encara l´hi he dit i tot;per això fas tant bona cara avui puta..ja he vist que ell no entenia el que jo l´hi deia

Ara desprès de menjar algo,he lligat caps.

L’idiota aquet,l’altre dia quan Espanya va guanyar va tindre la mala idea de tirar un coet,va tocar el sostre del seu balco(segons la versió convergent)i per això no es va enlairar prou i va explotar davant el meu balco.

Jo estava tant tranquil al pc i em vaig emprenyar una miqueta...baixo....Quatre amenaces i explicacions d´on es pot fotré els coets...i quin dia s´han de tirar....Es va assustar una mica...I es veu que ha funcionat..Avui no tirarà coets quan marqui la seva estimada Espanya.El que no sap ell es que jo no hi serè,estaré pencant i pot fotre el que vulgui..però millor,encara es farà mal amb els petards amb ho tonto que es.

11 carreres:

chamb ha dit...

DDriver, uns temes;

1)si és convergent no va tirar coets. És impossible.

2) mola molt anar als USA. Es com estar dins una peli. Ja m`entendràs el que dic.

3) hi han iaies d`ERC que s`emocionen al veure la familia reial.

4) ja tens coets preparats per si guanya Alemania?

5) esta bona la hostessa?

Rita ha dit...

M'has fet venir molts records amb aquest post i n'he fet un post i tot. T'he linkat, per cert. Ah i la foto, és del google eh! ;)
Petons

Enric Caujapé ha dit...

Sort que no tens gats, les meves s'espanten molt, jo no soporo els petards, però que es tirin per a celebrar els gols d'Espanya encara menys,, maleida la hora que varen passar de quarts !!!!.
La familia reial em fa fàstic, digas-l'hi al teu veinet de part meva !!!.
Ànims que ja s'acaba !!!

Anònim ha dit...

Yo creo que algunos convergentes llevan un pepero dentro.

Anònim ha dit...

Anem per parts;

1. St. Pere també és la festa del "meu poble", i sempre em toca treballar. Porto una son, argh.
2. Si no et deixen dormir els podries preguntar si t'hi pots apuntar. Com a mínim en treuries algún profit :D
3. A on anem per a cel·lebrar la derrota de la vermella?

Salut.

ddriver ha dit...

CHAMB
1)Jo no volia ser tant dur pero tens rao si es convergen es incapaç de fotre la O amb un kanutu,ja encendre un misto ciencia ficcio per ell.
2)haviam haviam
3)Aixo si es impossible
4)en tinc 5 enfocant al vei convergent
5)pse pse el que pasa que es tonta a matar

ddriver ha dit...

RITA
Ara anire a veure´l.Les fotos aquestes son d´ahir desde la meva terrasa

Rita ha dit...

Volia dir la meva...

Les teves ja m'ho he suposat que eren des de casa teva...

ddriver ha dit...

ORBISON
Jo quan tenia la torre tenia 3 gossos i amb els petards fotien uns merders..entre crits corredisses..Esperem que si s´acabi i acabi be
ANONIM
Segur..es la veu de la seva consiencia
APOCALIPSHIT
1-Me too
2-em donaria mal rotllo la cara de mala hostia que te sempre aquella
3-jo si no em detenen despres de omplir el menjador de sota de petards a qualsevol llocon hi hagi ambient sa(independentiste) i alcohol

Sinblancaporelmundo ha dit...

Hola bonic:

Em passava per ací per a congraciarme amb tu i gaudir amb tu el triomf d'Espanya sobre Alemanya. Quina emoció, oi?

Aquest so harmoniós com els àngels dels claxons, dels petards, dels coets i fins i tot els crits de Gooooooooooooooooooooooooooooooooooool.

Quina meravella!

jajajajajajajaajajaajajajajajaaja

Visca la nostra Espanya, guapetón!

Som campions! Som campions! Som campions! Som campions! Som campions!

Anònim ha dit...

jajajajajajaja
aquest post m'ha agradat molt !!!!!