dimecres, 4 de juny del 2008

LA PLANXA

Avui no he treballat per assumptes particulars i per tant avui no passarà res excepcional per explicar.

Be no es cert del tot,les coses excepcionals avui ja han passat i també d altres em foten de molt mal rotllo.Una d’aquestes es planxar.

Quan planxo son aquells grans moments de melancolia,en el que un recorda la seva ex-dona,

Jo estirat al sofà,rodejat de comandaments a distancia i ella allà,,planxant per tots,deia que era com fer l´amor,es lo que mas me jode.

De repent un es veu,sense saber perquè,separat.La primera setmana es perfecte,amics,amigues,birres,Nadal cada dia….però el següent dilluns de la separació comença el drama autèntic dels separats;obres l’armari i no queda roba...hi ha una cadira que esta plena de roba arrugada,que has pogut rentar gracies a les indicacions d´una veina,que t´ha fet saber que aquella tv del safareig serveix per rentar.

Comences a pensar...i aquella noia perque no l hi sortia tant arrugada,això no hi ha qui s´ho posi.

Truques a un parell d’amics i la seva resposta es;a la meva mare si l´hi queda llisa la roba desprès de la rentadora...tindria que haver tornat amb la meva mare??no no..ha d’haver alguna explicació..

Busques el telèfon d’alguna amiga,l’hi expliques el problema i riu i et penja,a un altre i el mateix..

Desesperat amb samarreta imperi busques ràpid una botiga per comprar roba però aquet ritme cada setmana no pot seguir.

De repent penses i dius;deu ser la tv del safareig que no va be,entres a un Millar i al explicar el tema et diuen que necessites un accessori anomenat planxa,deu ser com el tdt per la tv.

Be donam un,això ho endollo a la tv del safareig i ja esta??sortirà llisa la roba??

-no no això va a part,al acabar el rentat i el secat

-a val

-com la vols?

-home,de marca,amb comandament a distancia i a.a. i si pot tindre mp3 perfecte

-no no 1200w 2000w?

-a no,sino es per escoltar musica,es per allisar la roba

-ja pero pot ser 1200w o 2000w o mes si vols?(aquets trossos de color groc son verídics lamentablement)

-home em sembla masa per el mp3,donem la de 1200w ja la posare baixeta

Arribes a casa seus al sofà i la maquina aquesta no fa res,llegeixes les instruccions...l´hi fots aigua i surt fum..

Corren a la botiga ..això no va

-com?en comptes d’aire fred surt calent i la musica no se sent

-einzzz

Aleshores l’àrea metropolitana feia uns cursos per taxistes separats,típic i topic..como mear sin manxar la tapa(practicas en grupo)porque la escoba i la fregona no llevan mando a distancia,la lavadora esa gran desconocida,com encabir totes les cervesses a la nevera,como contractar una xaxa i saber regatejar el preu...

Em vaig apuntar,al apuntar-te et donaven aquesta planxa per fer practiques...

Ara anys desprès,pensava que era un expert,casi,ja que avui una amiga m´ha dit que allò negre que hi ha sota es pot(es deu)netejar.

Ara ja planxo amb fluïdesa però com avui m’haig d’agafar-me el dia lliure per fer-ho.

Els mitjons i els calçotets es el que em queda millor i com no es veuen si hi ha una arruga no passa res,però les camises no hi ha manera.

Jo la potencia sempre la poso al màxim,com al taxi,així acabem abans però hi ha camises que se’m arruguen,senyal de que son dolentes i a cubell de la brossa,avui aquesta amiga em deia que no,que abaixant la potencia ja esta joderrrr amb la de camises que he tirat per impossibles de planxar...

Es molt dur això d’estar sol però me’n surto.

Un altre dia us explicare el truco per no tacar la tapa del water.

EL LLORO DEL TAXI

L´any 1986 apereixia aquet disc,un dels millors en musica funky disco,una canya,a mi em torna boig.

El tema d´avui es de Midnight Star i es diu Midas touch

Aquet grup format a mitjans dels 70 varen tindre varios numeros 1 mes com els temes operator,o Don´t rock the boat


4 carreres:

Mikel ha dit...

Probablement la millor cosa que he fet desde que estic casat es llogar a una persona perque vingui cada X dies a planxar , creu-me!!! no son diners!!! o si us vols dir d´un altre manera son els diners millors invertits.

Carquinyol ha dit...

Realment jo el que més odio és també planxar. Per sort, no sóc massa aficionat a camises...

Anònim ha dit...

Jeje,me he reido mucho leyendo,
yo tb pago a una mujer para que me planche.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

jajaj que bue postt y no me puedo imaginar cuanto tardaste en descubrir el truco para no manchar la tapa jajajajaja y la cristina con el lema la arruga es bella jajajaja una pasada juaaaaaa
yo tengo algo ais como el contenido de 3 lavadoras por plancharrr y asi seguira un tiempo mas jaja