dilluns, 12 de maig del 2008

YOU´LL NEVER SMOKE ALONE


Estimat SENYOR Frank Rijkard!
Moltes gracies de tot cor.Moltes gracies per ser un Senyor i haber estat l´entrenador que mes dignament a represantat al nostre club arreu del mon.
Un altre tema son les seves nules capacitats per manar a una banda de ninyatos rics.Les seves nules capacitats per cambiar la direccio d´un partit desde la banqueta.L´insufrible Rondobool que juguem sempre de mitg camp enrera...
Pero aquet escrit no es per criticarlo,es per agrairli que en moments molt dificils de la meva vida,voste i els ninyatos que manava,van aconseguir que em sentis molt be a San Siro,orgullos del meu equip.
Tambe vull agrairli que un 17 de maig de 2006 jo sortis del estadi de Sant Denis a Paris com si fos Napoleon,tornant victorios d´una gran batalla.
Per tot aixo i mes cosetes,sempre que necesiti un paperet de liar,a dalt te el meu mail and You´ll never smoke alone.
Moltes gracies.

PD;La solucio al
oorjawoal/valencia del altre post es urgell/valencia(en Moro).L´unic que ho ha encertat es Xavi.

EL LLORO DEL TAXI
Avui post sobre un disc que no era del que volia parlar.Estava buscant la versio digitalitzada d´un maxi del grup Zena Dejoney,un grup belga que tinc per aqui el maxi pero com no se posar la musica dins el pc,dos pedres.
Buscant el grup Belga m´ha sortit un altre grup tambe Belga.Tot i que no era molt del meu gust tot i estar be,te un puntet que el fa entranyable per mi.

Aquet vinil va ser l´ultim gran exit que vaig punxar.No l´ultim disc que vaig fer rodar,sino l´ultim que veies que al posarlo la temperatura a la pista pujava i molt.
Eran els Technotronic i el tema Pump up the jam.
Aquell any 1989,es va acabar la meva carrera gracies aun jefe,que va convertir el meu hobby en una feina,qui sap que hauria pasat,pero vaig preferir plegar habent fet algo que ho disfrutava en cada segon,que haber plegat al cap d´uns anys habent plegat nomes d´una feina.
Apa a ballar tots!

8 carreres:

Anònim ha dit...

Ueeee!!! la primera!!!
Em sembla que més que despatxar l'entrenador haurien d'abaixar els fums a les dives...
Kisses!!

Xavi ha dit...

Visca! El primer cop que encerto alguna cosa!
Ja són ganes d'allargar el nom, amb lo curt que és Urgell i lo llarg que és la paraula que s'han inventat...

Rita ha dit...

Tot un senyor, ddriver! I la cançó... bona bona. L'havia ballada molt també aquesta... :P

Mikel ha dit...

En Frank sempre sera ben recordat.

Enric Caujapé ha dit...

Una pena que en Rickjard hagui de sortir així, però crec com be dius que cal un canvi. Gracies per tot Rijckard !

Joan Safont ha dit...

Signo la teva declaració, totalment d'acord. Frank, per la porta gran, moltes gràcies!

Això d'Urgell, perquè els qui no saben/volen saber la nostra llengua, quan han de dir una paraula o nom de lloc, el compliquen tant? Segur que tens un fotimer d'experiències d'aquest tipus...

... ha dit...

Ui, aquesta cançó m'agradava molt!!!! Quins farts de ballar haviem fet amb ella. :)

I pel tema de plegar de DJ, jo també crec que un ha de fer les coses perquè les sent, quan les fa perquè les hi exigeixen i a la manera dels altres, es perd la màgia d'un.

ddriver ha dit...

cafeambllet
tots al carrer,fem pisos i repertim beneficis
Xavi
Eiiiiiiii segur que has encertat moltes mes,esta en moro allo
RITA
Tu les has ballada totes eh?aiaiai
MIKEL
I tant pero tambe sort que ja ha pasat,estava fora de control tot
ORBISON
Si que feia falta,al menys per cambiar la dinamica
JOAN
Jo quan estava a Holanda treballant i buscava un carrer tambe ho feia,pases de llegir i ho dius com et sembla,pero ho greu es escriureu malament ja
NITS
Era un hobby que em feia molt feliç,em donava molta pasta i ho disfrutava,i quan un impresentable et fot pressio per la cara millor adeu siau,encara vaig fer algun pinito a algun altre lloc pero ja mai va tindre aquella magia