dimecres, 28 de maig del 2008

LA QUERIDA DEL SEU MARIT

Molts cops a la nit agafes dones carregades de bosses de roba i van a un lloc que no coneixen molt be.

Son les noves separades,es veu que els homes estem aprenent la lliçó i tots els separats ni en broma abandonen el seu pis.

Amb la primera separació que el pis va a nom dels dos i et veus a una pensio aixi de cop,un aprent...i si algu vol vindre a casa que vingui,però el lloguer a nom meu.

Moltes d´aquestes dones carregades de bosses se´n van a casa d´un altre maromo,i continua la festa.O a un pis de lloguer,a casa de la mama...en cinc anys com ha canviat la cosa.

Algunes per el que t’expliquen acabes pensant”i que esperaves noia.Quin trasto estàs fet”

Però hi ha algunes que et fan peneta,de veritat.Hi ha cada una pobreta que topa amb cada iluminat de la vida...que els hi llogaries tu mateix una habitacio i tot ....Be tant potser no...sort que les necessito les 3 per mi jajaa

L´altre dia,a Viladomat agafo una noia d´uns 40 anys,amb la seva bossa de roba,el carro de la compra ple de roba també.

- a Poble nou,i al arribar t’esperes que uns amics et pagaran el taxi

- que pasa?marxem de casa?

- Si i molt farta de ser la querida del meu marit

- Bona decisió doncs,que en tenia un altre?

- Si,la cocaïna era la seva dona i jo nomes l´altre

- Joder

- Si i jo sense feina,sense casa..apa a casa uns amics

Aquesta es la típica que te faria peneta,pero a mig camí va començar a tirar a munt el moquillo,molts cops,repetidament fins a posar-te nerviós i tot..uiui...

Comencen les trucades telefòniques

- que fas aquesta nit?

- Vaaa me´n vaig a casa el capullo aquell que esta enamorat de mi i em deixa una habitació,havíem si quedem

- Etc etc etc

En fi,que en 15 anys de taxi,encara no ha pujat ningú dient que ell es el dolent de la pel·lícula,tots son bons,el yo yo yo i yo tothom el te a la boca rapid,si t´els creiesis a tots pensaries;si que hi ha injustícies a aquet mon.

Al cap d´unes hores un tio

- Al corte ingles de diagonal

- Esta tancat a les 4 de la matinada

- Vaig a casa la meva mare,al·lucinarà pepinillos quan em vegi tornant a casa a la meva edad

- Mes que res per l´hora,no?

- Es que la meva parella m´ha fotut fora perquè ronco

- Ai pobre

- -si noi com ho sents

I jo vaig i m´ho crec,i mes amb el pilotasso que portes a sobre...El que dic jo que el mon es molt injust,pero molt

EL LLORO DEL TAXI

Ara fa uns dies que estic desenterrant la meva col·lecció privada de musica,nomes musica disco funk,no comercial,musica que costava fer ballar,sobretot a la tarda pero es realment el que a mi m’agrada i començarem a posar algunes per aquí.

La disco funk music,es un ritme suau per discoteques,per bacilar,molt sensual,per apropar-te a l´orella d´alguna noia i dir-li;ummm com t´estimooo

4 carreres:

Carquinyol ha dit...

El més fotut és que la vida si que està plena d'junsticies, però els que les pateixen de veritat sovint no diuen res.

Lula ha dit...

una noia d´uns 40 anys
em tens als teus peus....
últimament tothom té 42 anys... mmmmmmm.....

bé, jo crec que no fotré mai el camp, més que res xq l'altre sí que té on anar
però no, seriosament, crec que l'últim que faria seria anar a casa d'algun pavo o voler tornar-me a liar tan, crec que el millor és cadascú a casa seva i Deu a la de tots.

Besotes!!

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Cuanta rao
LULA
Living a part together!!That´s perfect

Rita ha dit...

Això del taxi és com el gran guió del llibre de la vida i tu un bon escriptor, sempre fent sortir el millor de cada personatge...
Petons!