dijous, 15 de maig del 2008

BUDU TAXI

Avui al vespre el meu pc habia mort,pensava que mai mes us podria escriure.Pero miracles de la vida a revifat.
Doncs aprofitem el poquet que ll´hi queda.
Abans d´ahir a la nit,van pujar dos tios molt raros al taxi,ja no em van agradar al aturarme pero va,sommi,habiam que pasa.
Un era mitg negre i l´altre mitg blanc,ostres explicat aixi sembla que fosin el mateix no?Doncs no.

Duien algo a la ma,em tenia intrigat que collons duien,no em feia gracia.
De repent comencen a riure i a cridar
-al hijodeputa ese hay que hacerle asi,en la pierna,toma!!
-i en el brazo asiiiiiiii
-i le retorcemos la cabeza
-jajaja
Jo ja estava dels nervis,que coi els hi pasa aquets dos?els mirava per el retrovisor pero no endevinava que els hi pasava,ni que feien.

Cada cop anaven mes animats amb les animalades,i jo intentant mirar habiam que feien pero res no veia res.
Ho deurien notar que se´m estaven inflant els dallonsis i diu un;
-Tranquilo jefe
-Ni una noi,ni jefe ni tranquil
-no,digo que tranquilo,que no va con Ud,
-el que?
-Estamos haciendo budu a un hijodeputa

-que?
-si es que nosotros somos brujos i..
-i avui no heu pres la pastilla oi?
Van pasar de mi,van seguir amb el seu joc.Quan baixen,al seient hi habia aixo;

Ostres!!!!Sera veritat?Em feia yuyu i tot agafarlo del seient,pensava,algu ja pujara i s´el emportara.Pero era l´hora que afluixa la feina i no pujava ningu.
Anava conduint mirant mes per el retrovisor al nino que endevant.Al final m´aturo a la parada del Port Olimpic i agafo el nino.
Anem a probar,jeje,l´hi retorço el bras habiam si el taxista que tinc devant a la fila marxa.
Res,efecte cero.Vaja tornem a probar i res.
Segueix tirant la fila endevant i al poquet el 2on taxi mes endevant marxa.Joder!!Ho haure fet masa fort i anat a parar mes lluny del que habia calculat?Espero que marxes perque l´hagin trucat per l´emisora i no per culpa meva.Pero no tenia emisora.
Pero aleshores va sortir el diabolic ddriver que un te dins,i si a marxat per el nino?habiam,habiam a qui odio una miqueta Juanito del Madrid,vaja ja l´hi ha fet budu algu abans que jo,i en Schuster?jeje 4 apretons al nino habiam,no se, avui no he sentit noticies,habiam qui mes Raul ;),jeje i aixi que si Aznar,que si Sergio Ramos,Acebes...Laporta...
No se,estare atent als resultats.
Al final al nino diabolic l´hi he agafat carinyo i ara treballa cada dia amb mi

Raro es que el meu jefe no l´hagi tirat,habiam si l´hi agafa el truquillo al juguet i corro perill jo.
Avui festa!!!Avui anire a donar la meva signatura per la mociodecensura.cat
Dret democratic de tots els socis,al loro!!!Que no estamos tant mal,campions d´Europa de Hockey patins,no se me dejen enbaucar!!

EL LLORO DEL TAXI

Avui com el pc esta com esta,posare un dels grups,dels que tinc mes vinils.El que poso avui es el primer que vaig tindre,pero no tinc temps de pujarla al Goear.El vinil que tinc jo,es un doble Lp,en directe a algun lloc de sudamerica,evidentment el directe es bestial pero de momento un saco de cemento tu,Level42 - When the sun goes down

10 carreres:

Mikel ha dit...

Doncs jo no siganre pas , una mocio de secura ara nomes implica perdre un altre any.
Deixem treballar a en Pep i el proper any ja i haura eleccions.

Carquinyol ha dit...

ummm jo tinc escoltat que per aquestes coses funcionin al ninot li has d'afegir quelcom de la persona ( cabell o alguna cosa així)

Però vigila que això és màgia negra i aquest tipus sempre passen factura als que l'utilitzen ;)

Jiuix ha dit...

jo vaig signar ahir. a veure si en reculen prou!!

ddriver ha dit...

MIKEL
Tambe es un dret democratic el de no signar.Altres la van proposar una mocio de censura fa anys,amb menys motius i tambe implicava perdre un any,jo es que veig el desastre de club que tenim i no vull,no hi cap seccio que funcioni,per primer cop he pasat vergonya aliena dels meus jugadors etc etc.Se que no sortira,encara que pasi e tall de les signatures pero tinc dret a la pataleta i dir que no m´agrada com van les coses
CARQUINYOL
Per aixo no ha funcionat merda!!
JIUIX
Ben fet,ara hi vaig

Rita ha dit...

Avui he agafat 2 taxis i he mirat a veure si veia el ninotet, però no l'he vist hehehe

Deric ha dit...

Ostres! La de coses que passen en un taxi! Fins i tot voodoo!!!

Joana ha dit...

I encara guardes el nino? ;)
Bon cap de setmana wapo!

Lucia Luna ha dit...

Estic amb en carquinyol, una mica de cabell d'algú i ja esta jejejeje ha sonat prou diabòlic aquest riure? :)
Apa maco, ens parlem, petons.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

yo pensaba ke se hace un muñeco para cada persona...o sea si te quieren hacer budu a ti hacen uno que te represente..tonces a el tio que le han hechco budu, se debe estar sintiendo mareado d etanto andar e coche..pero no se si tirarlo mira si le viene algo al tioo ahhhke feo jajajja no se si creer, pero como lo de las brujas..no existen, pero que las hay las hay...

ddriver ha dit...

RITA
Estaria a la guantera
JOANA
Clar que el guardo,mai se sap
LULUJI
Soc diabolic jejeje
DERIC
I el que no explico
ANDREA
Este es multiusos