diumenge, 25 de maig del 2008

WEEKEND

Aquest weekend he pencat be,com vaig esxplicar de molt bon rotllo a pesar de la feina,final de mes i dos ponts...i quan un esta de bon rotllo,tot et surt de conya

Aquet finde m´han demanat el telèfon 3 dones diferents,i tot per estar aixi.

Una negreta,al baixar del taxi..no se de que parlàvem,em sembla que de l’ho poc que fa servir taxi,em diu;odio los taxis,pero Ud me ha caido muy bien,una pena que no me haya dado su telefono porque habria cogido mas taxis a partir de ahora.

Desprès un altre que vaig recollir al born,el mateix,que volia el telèfon..no noia,no et cal,surts al carrer i hi ha 11.000!!

Unes altres eren dos Noruegues i una Holandesa.Una de les Noruegues deia a les altres en angles,m’agrada aquet taxista.Les altres l hi deien;calla que et sentirà i ella replicava;aquet país ningú entén l’anglès.Quan l´hi he dit en angles que millor que no seguis parlant o em posaria vermell..s´ha quedat tallada,les amigues reien.Desprès va intentar contractar-me com a xofer personal per tot el weekend,sorry but you don´t have enough money..aleshores deia and a special price for me jaja

I desprès una noia de Glasgow,parlant de quan vaig estar allà i ho be que m´ho vaig passar,i ho be que em van caure els del Rangers..S´ha fotut contenta,a Barcelona tothom es del Celtic,a ningú l´hi agrada el Rangers.

Doncs a mi m´encanta.Es mes per el que vaig veure a Glasgow aquets del Celtic son molt pijos i total son independentistes Irlandesos no escocesos.I ultra catolics com els del PP i Unió Democratica.

Els Rangers,seran Unionistes si vols,tot el contrari que jo,pero amb mi es van portar de meravella,tant es aixi que em vaig comprar la seva samarreta i vaig intercanviar bufandes tant aquí com allà.

Després em parlat moltes coses sobre la seva ciutat i al final deia(per ho del Rangers)perque es molt tard,sino trucavem al meu pare i s´hauria fet amic seu per el resta de la seva vida.jajaja

En fi,que m´ho he passat molt be pencant i això no te preu,a cap l´hi he donat el telefon al final,no pots anardonant el mobil a la penya perque despres et trucan,estas a l´altre punta de la city i quan arribes a recollirlos ja han marxat i t´has creuat la ciutat sencera per no res.

EL LLORO DEL TAXI



1987.Quan el house estava neixent,de Detroit arrivaba la milllor musica de ball.Un clar exemple eran els INNER CITY amb el seu tema Big Fun.
inner City es una expressio que s´utilitza per descriure les grans barriades discriminades de les grans ciutats.

1 carreres:

Lucia Luna ha dit...

M'alegro molt de que hagi anat bé, per mi no hi ha res més important en el treball, que sentir-se a gust, passem moltes hores, i almenys s'ha d'intentar gaudir :)
I bé, o del telefon, es clar que no se li dona a qualsevol, però és segur, perquè no t'ha agradat cap lo suficient, que si no...jajajaja
Bon diumenge, i que tinguis molt bona setmana maco, petons.