dilluns, 26 de novembre del 2007

UN ALTRE FAMOS

Desde que he cambiat d empresa,vaig una mica de cul,casi no tinc temps per mi,ni per entrar a altres blocs...tinc que acumular totes les coses per fer per el dia de festa...quin desAstre.
Ahir a la tarda,nomes començar m en vaig anar al aeroport.Despres de la cua pertinent,em toca i puja un home i diu
-Al hotel Carlos I
-sera Joan Carles I
-no no era carlos
-doncs no el conec,que era un borbo?
-no se igual si que es juan carlos.ahora te miro la direccion
-que esta a prop de la diagonal
-si si
-doncs no miris perque es joan Carles I
-ah pues puede ser,como ahora le queman fotos,yo le mutilo el nombre
Enseguida el vaig coneixer al home aquet,pero no l hi vaig dir res perque sempre m ha donat l impressio de ser una mica borde i engreit.El vaig deixar anar fent i xerrant.
I va resultar ser la mar d amable,simpatic i bon tio,m hauria anat de juerga i tot amb ell,no m ho esperava.
al final l hi dic
-voste es molt conegut oi?
-no se,yo soy Arturo Fernandez
-ya,i que actua aqui?
-no,luis del olmo entrega los premios protagonistas i como somos muy amigos siempre entrego yo uno de los premios
bla bla bla bla,bon tio,no m ho esperava pas!!
Ja son un munt de famosos o coneguts que he portat al meu taxi.
El primer va ser en Jose Luis cuenca,era l any 93.
El seguent un borde de molt de cuidado,Angel de Andres,el de la pelicula de tapas o la serie manos a la obra.

I despres han estat molts mesaquet varios cops,de quan jo tenia el taxi a Arenys
el judes aquet tambeaquet no fa moltla conductora de rodaliesun crack dels grans en Sr.Marius Caroll alfons Lopez Tenaen Fran Vazquez
A part d una nit que em va parar l Stoickov perque m emportes una "amiga " seva,alguns actorets de teatre que no recordo,el cantan d un grup de musica mexica de quinceanyeres que va actuar aquet estiu al Sant Jordi i no en tinc ni idea del nom,i molts que s em hauran pasat per el meu escasos coneixement del famoseo.
En fi avui no hi ha temps per mes

11 carreres:

Anònim ha dit...

Jo tinc la mateixa impressió que tenies tu d'en Arturo Fernandez !! Vaja qui ho diria !!

I no cal que et capfiquis pel nom del rei, en espanyol ja està bé, perquè l'hem de catalanitzar? Encara semblarà que és nostre i tot... deixa deixa, Juan Carlos Primero i apa.

Joan Safont ha dit...

Quin mite Arturo Fernández! M'enrrecordo de la serie esborrajada que feia "La casa de los líos", feia d'ell mateix, sense actuar...

Ah! I n'Alfons López Tena, abans o després del sopar??

Anònim ha dit...

Jo em quedaria amb el Marius, deuria ser un viatge força distret.

Cristina ha dit...

Ostres tu, quina categoria. A mi em va fer una entrevista fa molts anys en Luis del Olmo i em volia matxacar. Un dia t´ho explico amb més calma.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

hombre cuanto famoso..no has hecho camara oculta?? jajajaja ganarias mucho¡¡¡¡

Anònim ha dit...

osti tu, jo també tinc el concepte que aquest paio és borde i cregut... m'has trencat els esquemes ara. Però és que a sobre, també ho penso del seu amic Luís del Olmo.
Veus... a vegades les primeres opinions són equivocades!

Salut

Mikel ha dit...

doncs a mi sempre m´ha semblat que l´arturo aquest feia el paper de castizo pero que era un bon payu.
Gracies per la confirmació , de totes formes tampoc hauriem de jutgar a la gent per un viatge en taxi perque igual un altre dia pillas al mateix famos amb un mal dia i canvies totalment el concepte sobre ell.

Itf ha dit...

Oh! Cesc Fabregas! Jo li vaig demanar un autògraf fa quatre o cinc anys, quan encara no era conegut aquí. Jo ja el coneixia perquè sóc fan de l'Arsenal.

Enric Caujapé ha dit...

Jo no soporto als famosos de cap clase, soc una mica raro amb aixó. peró clar, si et pugen al taxi soposo que has de donar-lis conversa i tot aixó....vaja ristra de famosos que has portat....renoi !!!

Anònim ha dit...

Deu n'hi do!!!! la de personatges que van a parar al teu taxi...
kisses!!!

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
A mi em va sorpendre,per aixo no l hi vaig dir molt al principi per veure per on em sortia,pero mira millor.
JOAN SAFONT
Lalfons despres evidentment
ANIOL
en Marius i en Cesc,en Marius el millor de tots,i en Cesc molt bon tio,tambe potser perque ens coneixiem,ara que es l estrella del Arsenal no se,van ser els primers anys al Arsenal fins que va fer els 18,quan venia aqui a pasar uns dies
CRISTINA
Habiam explica explica,a mi em va entrevista en Cuni,quan estava a Catalunya radio fa 500 anys i aquell que hi habia a Onda Rambla que feia un programa ala tarda que durava 15h i la Julia Otero tambe a la radio
ANDREA
Tins que instalar una web cam al taxi
MIKEL
Confirmat,es un paper el que fa quan l entrevistan,no es tan xulo en persona al contrari
ITF
Doncs molts cops el vaig dur,fins que la novia va tindre un C2,Força Everton!!!jajaa
ORBISON
Home,pero si pujan no els hi ppuc dir,famosos no,encara que al de Andres aquell si ho se l hi dic
CAFEAMBLLET
SI eh?pero xurrys cap