dissabte, 17 de novembre del 2007

PRIMER DIA AMB THE NEW TAXI

Ahir ja vaig començar amb el nou taxi.
Bien!! vaig treballar mes a gust,nomes per el fet d estar a un altre lloc,tot i que sembli mentida.

Aqui quan cambias de feina no tens perque notar la diferencia,total la feina es la mateixa,nomes son 10m que veus el teu jefe i despres ja es sortir al carrer a bregar amb la people...pero no se, estava de mes bon rotllo.
Per començar vaig fer les dos carreres mes curtes dels meus 14 anys de taxista.
La primera a Napols/consell de cent,estava aturat al semafor,3 fila.Puja una dona...es posa verd arranco i..
-pare pare
-einz
-si si aqui me quedo,que he visto una persona que tengo ver
-doncs 2.00euros
-si si no se preocupe
Alla hi ha un "mouble""estaria esperant el manso,i com no venia marxaria i un cop al taxi el deuria veure arribar.
Tot suposicions,es clar,pero es que no tinc cap altre suposicio.

Baixo fins a Ausias Marc,despres Ronda Sant Pere...i a la cantonada amb Pl.Catalunya,puja un altre dona.
-a Ronda universitat
-esta al altre costat de la plaça
-ja pero soc incapaç de trobarla
-es alla en front
Ja estava tota escarxofada la tia
-es igual portim
-ok
als 20 segons,..
-here we are
-si que estava a prop?
-clar!!jha l hi he dit 2.10e
-tingui tingui
Ja començava a pensar,habiam si aquet taxi es nomes per viatgets aixi de pena,pero no al poc dos viatges al aeroport,un d ells d anada i tornada,un pavo que anava a buscar la novia.
Arribem al aeroport
-com la reconeixerem?
-la noia mes maca del aeroport,ja t avisare
Jo vaig veure una roseta que tirava "pa traas"....M aturo..
-this one?
-nooooooo,she isn´t blonde,black hair
-perdona,com has dit la mes maca ...
-this one
Home estava be,pero millor la roseta

EL LLORO DEL TAXI
Avui probarem un nou lloro,com correspont a un nou taxi.Es que no funciona el goer.

Get your own Box.net widget and share anywhere!

9 carreres:

Enric Caujapé ha dit...

Eps Els Dobbie brothers eehhhh??.
Doncs avui he estat al aeroport i m'he recordat de tu, he gist a un urbano possant-l'hi una multa a un taxista...!!! m'he quedat al·lucinat, doncs n'hi habia un futimer i el tio allà amb la llibreta...be, com que anava conduint no he pogut parar i mirar gaire, pero re-collons que ja son pebrots !!

Be, m'alegro de la teva nova aventura, que et vagi be !!
Cuidat !

Anònim ha dit...

grada aquest lloro!!

Anònim ha dit...

Avui disabte a les 17.40 o així estaves a la parada de taxis de Pl. Ecspaña davant l'hotel Catalonia??
M'has semblat tu, amb un alhambra, però no estic segur jeje

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ke malo eres..le hace ilusion pensar ke su novia es la mas guapa..ke romantico el chico¡¡¡¡¡

Eva ha dit...

tio podries haver aproftat per fer-li ruta turistica per la ronda sant antonia la doan aquella Xd vaya tela.....i això que li havies dit!

Anònim ha dit...

Quines aventures... Però no teniu manera d'evitar trajectes tant curts? És que han de fotre molt.

M'ha agradat la cançó de Billy Joel.

Mikel ha dit...

jejeje com mola ;-)

Itf ha dit...

Alguna vegada m'he plantejat pujar a un taxi quan no trobo un carrer, encara que sé que està a prop.

ddriver ha dit...

orbison
No hi ha cap poli bo
Albert
a aquesta hora que dius estava a la dutxa jo,it´s not posible that
Andrea
Su novuia estava bien pero la rubia...
EVA
No,si el millor es aixo,que pujin,no gastes res i et pagan la baixada de bandera,aixo seria genial si fos aixi tot el dia
ANIOL
Si molts curts fan un de bo,millor aixi no t allunyen del centre i en seguida agafes un altre.A mes igual al altre costat del viatget hi ha un que va a Sevilla,mai ho saps a vegades un et porta a l altre
itf
fes ho,si es com jo,content,mentres sumi,pero hi ha alguns que els hi pot entrar una mala ostia...perque els conec