dijous, 8 de novembre del 2007

CRITICA A LA PREMSA I A RAC 1

Ahir va ser el partit vs Rangers.El Barça segueix amb la seva ratxa europea,un altre victoria i seguim sense enqueixar cap gol a Europa,el que dona una solidez brutal al equip i necesaria per la Champions.Tindre una defensa forta es basic per guanyar la Champions.
Evidentment Rangers va demostrar ser una banda,segur que ens juntem once taxistes i els hi plantem mes cara al Barça que aquesta gent.

La victoria aquesta al Isidro i a mi ens garanteix un viatge mes seguint al Barça ja que ja estem practicament a la seguent ronda.
De moment els segons clasificats(els posibles rivals) son;
Olimpic Marsella(no ens fa ilusio anar hi)Rossemborg(un gran viatge si toques)Lazio de Roma i Roma(Roma ho volem deixar per la final del any que ve)Shakter o Celtic(ojala poguesim tornar a Glasgow)Fenerbahçe(istambul seria una pasada veure la ciutat i l ambientas que es monta en els camps turcs)
Ahir l ambient de la ciutat em deixava portar,m ho vaig tornar a pasar en gran amb aquesta gent.
En vaig portar a molts,molts que no duien tickets i m oferien cantitats desorbitades de calers perque els hi aconseguis tickets.

Al final vaig decidir fer ho i a les taquilles posava entrades exahaurides.Merda!!Ho sento nois,jo ho he intentat.
Jo del que em vull queixar,es de la premsa de Barcelona,sobretot de RAC1,que el que han fet es criminalitzar l aficio dels Rangers,abans de que fessin res.
El primer dia que van desembarcar a Barcelona un reporter del "primer toc",va fer una critica dels supporters del Rangers,una mica fora de lloc,deixantlos com animals,sense haber destroçat res ni haber provocat cap alderull,nomes perque bebien i cantavem.
Llegint entre lineas el que deia,sembla que tot venia per una pancarta que van treure a Ibrox Park,que posava Catalunya es Espanya.
Jo en aquet tema no soc dubtos,i evidentment la pancarta aquesta em va fotre molt tambe,pero al camp de futbol,tot val per ficarte amb el rival,igual que ahir hi habia banderes d Irlanda al Nou Camp,perque?quin vincle tenien els catalans amb Irlanda?l objectiu era picar al contrari,ben fet,aixo es futbol.

Pero quan se surt del estadi,s acaba el futbol i tots som persones.
Cadascun te las seves ideas,equivocades o no pero ideas.Mentres tinguin ideas els podrem rebatre amb paraules,el fotut seria esta devant d algu sense cap idea.

Despres s ha intentat donar l idea d un equip feixista,evidentment son l equip unioniste a Glasgow,pero entre la gent,hi ha de tot.
Basicament el que els diferencia amb els de Celtic es la religio,uns protestants i els altres catolics.
Les diferencies religioses,son les mes fanatiques entre diferents.
S ha deixat al Celtic com la bona gent de Glasgow,els nacionalistes Escocessos...etc Tot mentida,els del Celtic son nacionalistes Irlandessos,tant s els hi en fot Escocia.
A aquet equip catolic imagineu que el tenim a la lliga espanyola.Igual que em comparat al Rangers amb el poder centralista aqui al estat per deixarlos malament,un equip catolic amb qui el comparariem?que seria l equip de cope?l equip del opus?doncs ja teniu aqui la descripcio del rival del Rangers.
Aquets supporters,com tots els britanics,el que volen nomes es estar junts,veure i cantar,i fer una demostracio del amor per el seu club,els violents no poden viatjar fa molts anys.Quan hi ha partit fora han d anar a comisaria i entregar el pasaport.
Si tu els deixes fer aixo,com molt ben fet van fer els mossos,no et crearan problemes,nomes cantaran i beuran i aixo es el que van fer.
Que va haber hi incidents?of course,en 20000 persones i litres i litres d alcohol,sempre hi ha algun imbecil.
Jo a Paris vaig veure com uns cules atonyinaven a un frances per portar la bandera espanyola,a Berna vaig veure baralles amb els de la Sampdoria, a Berna tambe vaig veure com uns cules buidaven la caixa d un supermercat..i per aixo tots els cules em de ser bandals?
Ahir als voltants del estadi,mentres esperava al Isidro,estava rodejat de supporters del RANGERS,aquets bandals al veurem entre ells,el que van fer es començar a parlar amb mi,a preguntarme per el resultat,que si tenia tickets,despres a un bar d enfront em van convidar a una San miguel,despres es van fer fotos amb mi i un d ells em va regalar la seva bufanda.Son uns barbars,mira que convidarme a cervessa i regalarme una bufanda..que violents!!
A prop del Estadi,quan entraven els veies que es quedaven a la porta,mirant amb una cara de pena l interior a on no podien accedir...
a mi em van fer molta llastima,gent de futbol,que habien fet 2000kms per veure el seu equip i es quedaven fora,perque els habien criminalitzat abans de tot.

Vam veure un que habia aconseguit pasar el control de la porta pero dins l estadi no podia accedir,era per veurel hi la cara.
Vam parlar amb la noia del control
-deixa entra al nostre amic si us plau,ha vingut de lluny i no te abonament
-no
-nomes vol veure futbol,si us plau deixal entrar
-no pot ser l estadi esta ple
Entrem dins,l estadi buit.Vam pensar,es d hora encara.
Pero que va,va començar el partit i hi habia mes de 20000 llocs buits,segur.

Aquets llocs no es van posar a la venta per la criminalitzacio que s habia fet abans,amb l escusa de la seguretat.
I aquella gent fora del estadi,escoltant com l estadi cridava i ells es perdien el partit del seu equip.

Per nosaltres era un partit mes,una merda de partit si voleu.Pero per ells era el partit de la seva vida,a Escocia tots son del Barça.
Pero el que el feia el partit de la seva vida,era que per primera vegada el seu equip jugava a un estadi que tenien mitificat.

Ells aqui van guanyar el seu unic titol europeu que tenen,aquest any fa 35 anys i aixo venien,a estar a un lloc gran per la seva historia.
En els grupets de gent que venien,veies joves i vells barrejats,uns ja deurien haber estat aqui fa 35 anys i els altres eran els fills,que venien a veure un tros de la seva historia,algo que els hi habien explicat els seus pares o avis.
Tots es van quedar fora,per PRESUMPTES CULPABLES.

Tots aquets seients buits es podien haber posat a la venta i donar un gust a la gent que estima el futbol,si voleu reobicarlos a tots junts per no molestar als senyorets de tribuna,per haberlis venut entrada.
Per calers no era,pagaven el que volguesis.
Va ser molt injust i em van fer molta pena,ells nomes volien veure futbol i veure una part de la seva historia i no matar a ningu.
Inclus,alguns que duia al taxi et preguntaven
-tindre problemes dins l estadi?tinc una entrada de soci,son violents els cules?m he comprat una samarreta del Barça per no tindre problemes.
-mentres no et fiquis amb catalunya o el Barça,no problem
Aixo m ho deia un que si decideix atracarme al taxi no se com aturarlo,pero son aixi,cualsevol cosa,demanen permis abans.
En fi una pena,gracies a la premsa,aquets tios no van poder realitzar un dels seus somnis.De part d ells moltes gracies.Thank you very mauch press.
Ara estic segur que es veritat el que diu la seva canço
There aren´t another team like Glasgow Rangers!!!
El team no se pero la seva gent segur,ojala la gent del Barça sentis el 10% del que senten ells per el seu equip.

9 carreres:

Mikel ha dit...

a veure...m´he llegit tot el post i entenc el teu punt de vista , pero no lá cabo de compartir.
Jo soc partidari de que en partits aixi no entri cap aficionat que no sigui soci del barça , a part evidentment dels 6.000 amb entrada tots junts alla on els hi toqui.
Mes igual si dels 20.000 nomes n´hi ha 700 de violents i si el barça o altres equips tambe en tenen de violents.
Jo al meu camp , al costat del meu seient no vull tenir 4 energumens totalment borratxos cridant tot el partit.
Li vaig dir al jefe de porta i la resposta va ser , si no et pegan no puc fer res.. Com??? perdoni voste senyor jefe de porta pero una persona borratxa no pot entrar a un recinte esportiu.... en fi...
Que jo quan faig desplaçaments i al igal que tu tambe n´he fet un munt si no tinc entrada no viatjo i un cop alla estic amb els meus cridant i cantant pero no entremig de l´afició contraria dins del camp. Prefereixo els partits de champions amb seients buits que no amb gent de l´equip contrari al meu costat. PArtis com el del Celtic , Liverpool o el d´ahir es com si fesis un desplaçament a camp contrari i es comportan com si estesin a casa seva....en fi it´s just my humble opinion man.

ddriver ha dit...

MIKEL
jo estic d acord en que el que estigui molt torrat no entri evidentment.Pero totes les localitats buides es podien haberr reobicar a dalt de tot i deixarlso entrar.
Molts van vindre tambe perque ja sabien de la posibiltat aquesta d internet,que molts no haurien viatjat

Anònim ha dit...

De futbol, desplaçaments i tot això ni idea... ara bé, si s'han de criminalitzar als dels Glasgow per beure i pixar pel carrer ja poden començar també a criminalitzar de la mateixa manera a tots els turistes que venen durant tot l'any, doncs per la Rambla, el Gòtic i el Born només es veu gent així.

Turisme de bàrbars no ?

Anònim ha dit...

el turisme de borratxera és bastant patètic, no n'hauríem de tenir aquí, i l'exemple de les imatges que hem vist TOTS de Pl.Catalunya okupada per esocesos que no s'aguantaven els pets dóna dret a fer una mica d'autocrítica, no? Alguna cosa no s'ha fet bé en aquest ciutat per deixar que passin fets com aquests. Els escocesos en general em cauen molt bé, però aquests que venen aquí només per beure (i no veure) francament, no ens calen per res. Jo sé que els escocesos són molt bona gent, hi ha excepcions, com a tot arreu, i algunes excepcions deambulaven ahir per BCN. Evident.

Anònim ha dit...

per cert Xavi estic a l'espera que em responguis el mail sobre transport per el diumenge... ja em diràs alguna cosa...

Mikel ha dit...

es veu que aoguns colectius de joves estan dient que el proper cop que hi hagi un partit similar i ja que aquest dia la policia deixa fer botellon per evitar enfrontments organitzarant un macro-botellon coincidint amb el dia del partit...

ddriver ha dit...

A TOTS
Nomes us dic una cosa,ojala els alcoholuics de Barcelona city fosim el 10%de educats i respectuosos que aquets.
Ja us deixeria el taxi un divendres nit i segur quan arribesin els hooligans mes fastigosos d europa us abraçarieu a ells amb llagrimes de cocodril.
De veritat ,que tenim una fauna a la ciutat de pena,entre kumbes,ecopijos i demes...tant s els hi en fot vomitar dins el taxi,tractarte amb tot el despreci del mon xq ets taxista,en cambi aquets com a minim eran educats,i cantan millor que cualsevol borratxo o tunero de barcelona

Anònim ha dit...

Em vaig trobar amb els rangers al metro quan anaven de cami a l'estadi i a part d'un parell que cantaven la resta molt ben educats, res a veure amb els garrulos d'aquí!!

Anònim ha dit...

Hi
buy cheap valium

Any preexisting medical condition should be discussed with your doctor prior to taking Lorazepam.
[url=http://www.scrapbook-paradise.com/]buy valium online[/url]

Diazepam is Valium’s generic name.
http://www.scrapbook-paradise.com/ - valium drug
Read the prescription label for you to be guided properly.