dimecres, 7 de novembre del 2007

FOLLOW FOLLOW


We are the people!!!we are the peolple!!
Cantics i mes cantics es el que se sent mentres circules amb el taxi per la ciutat!!
La veritat,despres de perdre tota la tarda a la Itv,s em va treure la mala llet,relacionanme amb els Hooligans!!
Tots els diaris parlan de barbars!!incidents!!etc,etc...

Jo no he tingut prolemes al taxi,molt tocadets els que pujaven...
pero be.
Quina enveja viatjar aixi amb el club i no amb els 4 estirats que viatgem els del Barça,amb 4 vells o 4 pijos!!
Aixo es futbol,hooliganisme en estat pur.No en va la primera competicio oficial del mon es la copa escocessa.
Tots tots amb la seva samarreta del club,tots cantant i tots cap aqui.
Quan fotem desplaçaments nosaltres,son de pena!!el mateix Isidro es el
primer amb dirme -controla!!
-Controla que?Aquets fills de putes volen que el Barça perdi, a per ells!!!
resposta
-calma,no et fiquis amb ells.
-Com que no?futbol es futbol i la resta es pajillerisme!!
Aquets,nomes animen,cantan,veuen...El problema es que son 20000 i un empenya al altre i amb molt molt d alcohol es facil que hi hagi problemes.

Jo ahir de veritat que m ho vaig pasar be amb ells.
Pujava per rambles amb el taxi i uns quants estaven sentats a una terrassa i de repent el senyor taxista que us escriu comença a cantar
-follow follow we ´ll follow rangers anywhere everywher we ´ll follow rangers....

Priemer es quedan parats habiam si et fotaras amb ells...pero quan veuen que no enseguida s enganxan a cantar i pintes de birres cap el taxi jajaja
A molts que portava xerravem del partit,deien que quederiem 0-0 i jo em fotia amb ells,
-pero que dius ilus!!!2 de Messi i 2 de Ronaldinho!!!
-No no
-Com que no?en Houton i en fergusson per el terra i en Messi fent slaloms on the ground jajaja
-ens tenim que veure a la final
-que dius boig!!amb l equip que teniu no paseu de vuitens
Als hooligans els has de tractar com ellls son i mai tindras problemes.Es com quan parlem amb un nen que tots parlem de manera diferent,ay que maco etc..doncs amb aquets per ser amic t has de possar a la seva altura,i la seva altura es cridant i fotentlis canya i tots acaben parlant entre ells "I like this cabdriver".
Si els hi tens por o respecte s et pujan a les barbes.
Aixo es futbol!!Com m agradaria que l aficio del Barça,al menys als desplaçaments fos aixi i no el que em de veure per aquets mons de deu.
Fa 23 anys quan començava a viatjar amb Boixos nois era aixi,no tant masiu...pero vivint el futbol...ara....surto jo dels camps que m estic dos dies sense veu i veus als del Barça xerrant,noi aquets jugadors que tenim...collons animeu i no critiqueu tant,nomes al Puyol s ha de criticar per capita de les Ecspanyes.
La seva canço preferida per tots vosaltres


4 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

cantante¡¡¡¡¡ no me digas que conducimos y bebemos ehhhhh eso nooo¡¡¡¡ me alegreo que te hayas divertido con estos buenos muchachos jajaj todo el mundo les teme..y parecen simpaticos..al menos los de tu foto..unos señores...un besotee

Itf ha dit...

Jo vaig estar la nit a la Plaça Catalunya/Ramblas amb un amic que cobria la notícia per als mitjans de comunicació. Ens ho vam passar d'allò més bé!! La gent cantant, saltant, et feien broma... Em va agradar.

jose ha dit...

Cuando salen de la isla se desmadran.

ddriver ha dit...

ANDREA
jA PLEGAVA I JA PODIA VEURE
ITF
Quina sort!!son genials!!Es gent de futbol no delicuents
SATURNINO
Es normal vienen a africa,beer a mitad de precio i encima esto es jauja,pero ellos solo quieren beber i cantar,no pasarse con nadie