divendres, 23 de novembre del 2007

PETONS AMB GUST DE TRAICIO


Avui la cançoneta no us agradara,ho entenc,pero a mi em fa gracia per raons evidents.
Aixo de la nit esta començant a ser una mina d Histories com abans.
Sempre la gent em diu que no son totes les dones iguals jajaja potser no pero no a quina mes dolenta o mes dolça.
L´altre dia m aturen a Psg Colon,una parelleta.Abans de pujar petons de despedida(cosa que fa molta rabia,ja que segur que ja han tingut temps de sobres per despedirse)i puja ella al cotxe.
-a ......
-molt be sommi
Ella que agafa el movil,marca un numero
-hola amor
-corre ves cap a ......que no porto un duro i estic venint en taxi
Joder pobre novio,s acaben de despedir i el fa corre cap al altre lloc per pagar el taxi?ja podia haber pujat..
continua parlant per telefon...
-si ja em acabat la reunio
-einzzzzzzz
-res com sempre molt xerrar i res dema em de seguir parlant
-uiuiui
Em mira amb cara de avergonyida i per fi arribem al desti
I alla estava ell,un home totalment dierent del que habiam deixat al altre lloc
Peto de benvinguda,sobretot,abans de pagar el taxi...
-cuant es?
-tant,pero si voste sabes la pena que em fot l hi regalaria el viatge i tot(aixo ultim ho vaig pensar,no ho vaig dir)
Desde fa un temps,em sembla a mi que hi ha un puterio generalitzat,que fot molta por tindre parella,tant per el mal que et poguin fer que com per el que poguis fer caient de 4 grapes a ves a saber on

8 carreres:

chamb ha dit...

menys ma mare, mes germanrs i ma filla, totes putes.

Ja fi bé jo de no ser fidel, ja.

Anònim ha dit...

Al principi volia passar d'escoltar la cançó, però després... És que dóna joc.

Molt bona la història.
El món n'està ple d'infidelitats. I qui més qui menys n'acaba sofrint alguna.

ZAGASO ha dit...

plas plas plas plas....

Malgrat bguanyar-me moltes "enemistats", estic absolutament d'acord amb el chamb!!!!

Totes HO SÓN!!!!

jejejejeje

Anònim ha dit...

La veritat és que tens raó en això del puterio generalitzat, avui dia no acabo d'entendre perquè la gent que sap que no serveix per tenir parella s'encaparra en tenir-ne.

Enric Caujapé ha dit...

No entendré mai aixó de les infedelitats ....mira que és fàcil, anar amb qui vulguis i no compromets en res !!!, a disfrutar que la vida son dos díes...be, allà cada qual, jo no ho faria mai. Fins aquí puc llegir !!
Cuidat Xavalot !!!

Eva ha dit...

bé, ni tu ni jo ni ningú sap les raons per les quals la dona aquesta va fer això, no justifico la infidelitat pero a vegades les coses són molt complicades,ara, vaya jeta fer-li pagar el taxi a l'altre....te delicte la cosa!

ddriver ha dit...

CHAMB
Si vols seguir pensant aixi no vagis cap dia a tango,marabu o algun lloc aixi,com deia en pedro Navajas la vida te da sorpresas sorpresas te da la vida.;)
ANIAL
La putada es quan pilla un mateix,et queda un sentiment tant gran de ahber estat traid...
IGNASI
Som un exercit
CARQUINOL
Amb ho facil que es no comprometres sino podras aguantarte
OBISON
Totalment d acord
EVA
Per fi l opinio d una femina,evidentment,n sabem,igual l altre es un fill de sa mare pero les coses no es fan aixi,quan algo no et va be,ho deixes i no fas mal a ningu,pero es molt facil,prepararse el seguent plat abans d quedarse sense el primer,no es just

Anònim ha dit...

Jo vaig haver d'empassar-me'n una (que em van ser infidel), i com t'entri una paranoia massa gran pots arribar a fer bestieses per a oblidar-ho... i acabar bastant xungo.