dilluns, 5 de novembre del 2007

LA MARGARITA DEL SAC

L altre dia m puja una dona al taxi,em diu l adressa on anem,arranco...
-et trobes be?em diu
-si,perque?
-segur?
-doncs si
-Es que abans he agafat un altre taxi i l home tenia cara de susto,estava molt asustat
-no a mi no em fas por,mes aviat al contrari
-L altre taxi m ha preguntat si em podia explicar una cosa i jo l hi he dit explica explica
-a que no sabe que me ha pasado
-no explique explique,le han atracado?
-no no,he subido a un hombre y llevaba un saco blanco muy grande.De repente a medio viaje el saco a empezado a moverse.
-y que habia?
-el hombre ha empezado a hablar con el saco,le decia Margarita como no te estes quieta en casa te metere una paliza
-que llevaba la mujer?
-eso pensava yo,y al final le he preguntado que que estava pasando,que con quien hablaba
-y??
-para que no pensara que era su mujer,ha abierto el saco..
-y??y???
-a sacado la cabeza una serpiente!!enorme,la cabeza era inmensa
-y ud que ha hecho
-los he hechado del taxi
-por eso tiene esa cara de susto
-pues Ud vera?
L historia aquesta d un company,que em va explicar,em recorda una que em va pasar a mi.
Un home,quan era fosc em va aturar,fa anys,puja,em dona l adressa on em d anar i arranco.

Al poc miro per el retrovisor perque notava molts moviments i el tio portava una Iguana penjada al hombro,una sarganta enorme,la cua era mes gran que el meu braç!!.
Vaig aturar el taxi,i jo em comptes de ferlos fora vaig baixar jo.I desde fora els vaig fer fora.
El tio encara em deia que era inofensiu,que era herbivor,i a mi que?com si nomes menja collons de mico,al carrer.

Quin fastic!!La gent esta penjada!pero molt penjada.A mes a mi tots aquets bitxos em fan molt de fastic,pateixo zoofobia amb segons quins animals.
A un taxi nomes tenen permis per pujar els gossos guies dels cecs.Tot altre animal si puja,ha de ser amb el consentiment del xofer,i amb el pagament d un suplement.
El de les serps encara l hi deia al taxista que no pasava res,que a casa tenia un munt de serps i totes estavan sueltas per el pis!!
Despres s escapen,apereixen al pis d un vei i l hi foten un susto de mort.

6 carreres:

Anònim ha dit...

"Tot altre animal si puja,ha de ser amb el consentiment del xofer,i amb el pagament d un suplement."

la de joc que pot donar aquesta mesura hehehehehehehe

Itf ha dit...

Totes les serps suletes a casa d'aquest home, quin fàstic. És el que dius tu, un dia s'escapen i li foten una caixalada a algú. I la gent que té aquells terraris amb tarantules? Res, res.

Mikel ha dit...

hi ha persones que segur que son pitjors que els animals jejeje

Xavi ha dit...

I no vas veure com el tio entrava amb l'iguana? Que una iguana d'un metre i mig no s'amaga tan fàcilment xD

No crec que sigui gaire bona idea entrar amb una iguana "suelta" dins del taxi, més que res perquè aquests bitxos claven unes fuetades que donen goig amb la cua, i com se li n'escapi una cap al xòfer podria haver-hi un accident.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

brrrrrrrrrrr ke miedo..yo los bichitos lejos..pero esto ke dice carquinyol es verdad..ke debo hacer con mis animalitos de dios..los llevo en jaula..porque al de 2 años y medio capaz entra pero el de 7 años ya mide como 1.25..no se..me parece un poco violento enjaularlos ya.. jajajja un besoteeeeeeee
ah pd..ya me explicaras ke se hace con el tema sillitas para niños..porke yo ke no tengo coche..si me tomo un taxi, me tengo ke comprar sillas para niños???? y si voy de paseo..tengo ke ir caminando por la rambla con las sillas de los niños para volverme en taxi a la vuelta??? jajaja otro beso.. pd 2 empezo el otoño..a ver pa cuando lo del mate hhh¡¡¡

El veí de dalt ha dit...

Sobretot que no pugi al meu pis, eh? Que te la llenço a sobre pel celobert!