dimecres, 14 de novembre del 2007

CAMBIEM D EMPRESA

Primer dia mirant com qui no vol la cosa per cambiar d empresa,i nomes he rebut 4 ofertes de feina,la pitjor igualant la del meu jefe.
Les dos millors em retornan al que cobrava abans de cambiar.

Pero tinc un dilema,son identiques,identic cotxe,identic dia de festa pero una de dia i l altre de nit.
Quina agafo?????buffffff nos no se

12 carreres:

Anònim ha dit...

depen! si vols fer coses de dia o de nit
si rulen la mateixa pasta doncs de dia!!

no sóc taxista o sigui no se com funciona aquest camp

ddriver ha dit...

lluiski
Els tants per cents son els mateixos pero de nit guanyes mes i de dia vius mes,aqui esta el dilema

Anònim ha dit...

Llavors la pregunta és, vol guanyar més o vols viure més ??

;)

I mira que les coses estan relacionades, perquè per molt que puguis "viure" depenent de que vulguis fer si no tens pasta et quedes igual... però a l'inrevés també passa !! Si tens pasta però no tens temps per gastar-la...

Jo sempre prefereixo tenir el temps a la pasta, però clar, els meus crapitxets són simples (generalment...)

Mikel ha dit...

el que sigui mes compatible amb el teu oci. Jo agafaria el torn que em permetes poder anar a mes partits del barça anar , a mes concerts...

Anònim ha dit...

cony directament de dia!!!!

no cal pensar!!!!

ddriver ha dit...

Practicament decidit,la nit,em veig incapaç de matinar mes de 3 dies seguits.Per estar a les 6 a BCN hauria d agafar el tren de les 5.15 i aniria com un zombi tot el dia.
No se ara els veure als dos i despres l hi donare la gran nova al meu jefe,que es queda sense esclau

Anònim ha dit...

doncs molta bona sort!!, pero crec que es millor de dia!


guapo el bloc!!

Anònim ha dit...

canviar per millorar sempre es bo, dificil decisió. Bona sort

Itf ha dit...

No sé, no sé. A mi per exemple em costaria un ou matinar i agafaria el torn de nit. Veig que tu també vas més cap aquesta decisió...

Unknown ha dit...

Bona sort ddriver!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

acordate lo bien ke estabas cuando te pasaste al dia..
ya se ke es dificil madrugar yo no soy buen ejemplo..digamos ke me duermo todo..pero tambien es costumbre creo yo..
lo ke decidas estara bien ..siempre ke te dejes un ratito para venir a tomar mate jajaja un besoooooooooooo gigante y dubitativo

Enric Caujapé ha dit...

Uf !! difícil elecció, en tot cas fes el que millor et vagi, soposo que es tracte de posar en la balança totes les coses i evaluar. Home, si et serveix d'alguna cosa jo només agafo el taxi de nit, quant ja no puc donar ni dos passos sense estimbar-me contra una farola...tantes guinnes ja ho fan aixó...!
Cuidat !!