dimarts, 20 de novembre del 2007

CONDUCTORA DE RODALIES



Tenia un post pendent de publicar de quan duia l altre taxi.S habia quedat a una carpeta abandonat i avui l he vist.
Per la musica podeu pensar que parlare de Renfe,esboranys i desastres o ministres nefastes,doncs no.
Fa dies treballant de dia em va pujar una noia que la seva veu em sonava molt tot el viatge i no aconseguia identificarla.
Mentres la duia al taxi,tambe s em feia extrany que fos coneguda perque no se les donava de "jo soc famosa",era la mar de simpatica i xerraire.
Mentres la portava,al cotxe del costat,en un semafor es va aturar l honorable Jordi Pujol"George I de CATALUNYA"
Al dirli"mira qui hi ha al costat"Va parlar d ell com si el conegues molt.Aleshores segur que era algu aquella noia.
Em vaig tornar boig intentant trobar la seva foto a Internet,pero com no em venia al cap el seu nom...
I aqui esta.....
merce Sala(conductora de Renfe,quan no hi habia esboranys)
Aquesta noia i jo tenim una cosa en comu,els dos em conduit trens de rodalies!!!
Quan jo vaig començar al taxi,vivia a Pineda amb la meva ex dona i cada dia agafava el tren per tornar a casa.
Un vei era conductor de tren,i quan coincidiam,als 3 taxistes que tornavem junts amb el tren ens deixava portar el tren,es molt facil,moltisim i perque no era meu el tren sino l hauria fet corre mes del que deien les senyals.L hauria fet derrapar i tot!!
Un dia a la parada de Sant Pol,conduia jo el tren,i el fre es molt delicat de fer anar,a vegades anaves parant poc a poc i s et quedava el tren casi fora l estacio,i aquell cop vaig apurar la frenada ....i el vaig clavar en sec a l estacio de Sant Pol.
Segur que mes d un va anar a terra.Quan arribem a Pineda surto de la cabina del conductor i tot el vago em mirava malament i l hi dic aL vei
-a molat la clavada de frens que he fotut a Sant Pol
Aleshores si que ja em van acabar de matar amb les mirades
En fi that´s all.Ja he portat trailers,taxis,trens...si algu treballa de pilot d avions i em vol fer el favor de donarme el plaer de pilotar un avio al bloc hi ha el meu mail

4 carreres:

Cristina ha dit...

Ho dius de debó????

Xavi ha dit...

Quina sort, a mi ja m'agradaria portar un tren, ni que fos una estona. (amb estar a la cabina també m'hi conformaria :D)

Mikel ha dit...

a mi em faria gracia conduir la carretilla camillera amb motor del camp del barça jejeje

Anònim ha dit...

hola Ddriver!
ja puc deixar-te comentaris!
m'han enviat aquest mem i jo l'he fet al meu bloc, te l'envio i t'animo a que el facis:
1. Jo 10 anys enrere:
2. Jo 5 anys enrere:
3. 1 any enrere:
4. Ahir (20 de novembre):
5. Avui (21 de novembre):
6. 5 cançons de les quals em sàpiga la lletra:
7. 5 llocs ideals per visitar:
8. 5 coses que m'agrada menjar:
9. 5 joguines preferides:
10. 5 distribucions de GNU/Linux preferides:
11. 5 persones a les que passes aquest mem: