dijous, 1 de maig del 2008

TOTS AL TALEGO,SEGONS TV3

Jo no tinc carnet de conduir,i ara acaba de dir la sempre mal informada Tv3(tambe deien que faria fred i plouria a MANCHESTER)que puc anar a la presso per aixo.Noticia.
Fa uns mesos vaig tindre un dels meus enfrontaments amb la G.U. i amb la seva xuleria habitual m´aturen...vaig fer una petita infraccio per motius del servei,tontades..
G.U.-Carnet de conduir?
-no en tinc
-com?
-que no en tinc
-taxista i no te carnet de conduir?
-mai m´ha fet falta i mai m´el han demanat
-surti del taxi,tregui el contacte i donguim el DNI
-OK
-de veritat no en te?
-de veritat en 15 anys de taxista mai ningu m´ha demanat carnet de conduir,m´extranya a mes perque m´el hauria tret igual que tinc el del Barça,el de carrefour..
-no deu tindre carnet de taxista tampoc oi?
-doncs no,ho sento
Comencen a parlar entre ells i el mes xulet ve cap a mi..
-ja veuras la que et caura ara a tu
-deixam marxar que tinc que treballar
-tu ja no treballaras mai mes
-perque tu ho diguis
-ves bacilant,veuras
Aixo que arriba un cotxe amb un que manava mes..el posant en antecedents de l´historia i ve cap a mi...uiuiui
-permis de conduir
-aqui esta
-aleshores?que deient els agents?
-ai no se,no se que collons em demanaven
-deient que els hi has dit que no en tenies de permis
-a no no,jo no tinc carnet de conduir,es mes no se on s´ha de truere,jo tinc un permis de conduccio.
-i credencial de taxista?
-aqui esta
-doncs?
-no se tambe volien el carnet de taxista i jo tinc credencial no carnet.
-voste esta be?
-si i voste?
-tambe,perque fa aixo?
Perque dos idiotes amb gorra em venen xulejant,parlant malament i no saben ni el que estan demanant.
-aiiii,ara l´hi farem unes probes i podra marxar
-ok
Proba d´alcoholemia..0.0...
-Pots marxar

EL LLORO DEL TAXI

Tornem amb el lloro,l´any 1985,arrivaba via importacio,aquet maxi que mes tard sortiria nacional,eran d´un grup que feia temps que m´agradaven,Aurra(actualment es diuen Deja).
Es van formar l´any 1979.Aquet tema es "like I like it",ara recordo un altre que va ser numero 1 a tot arreu i es deia;"you and me tonight".Tambe es molt conegut"Make your mind up"
Sempre han fet funky de molta cualitat amb la veu de Sterleana Young i Curt Jones.El maxi venia de USA.

6 carreres:

Rita ha dit...

hahahahahaha molt bo! D'entrada... no entenia res ;)
Així m'agrada, que tornis a ser el ddriver de sempre.
Bona nit i petons, maco!

ddriver ha dit...

Un xulu agent ha de dir les coses correctament

Xavi ha dit...

Jjajaaja. No m'imagino la cara que se'ls deuria quedar als dos primers quan li dones el permís a l'altre xDD

Anònim ha dit...

jajajajajaja. T'ho juro que al principi m'he cagat a sobre; NO TÉ CARNET!!!!!
Bona aquesta.

Salut.

Anònim ha dit...

jejeje Com m'has fet riure... Coi, si no saben el que demanen.

Anònim ha dit...

A mi un cop em demana la policia nacional la "documentación" i jo anava conduint tot feliç i els dono la del cotxe i s'enfada xq allò era la "documentación del vehiculo" i no la documentación... que els costava demanar-me el DNI directament ? :S