dissabte, 24 de novembre del 2007

UNA ALTRE QUE TAL ...


La canço d avui es per fotre l hi,una mica de marxar al dissabte nit,son els Body Rockers,round and round,aixo es el que foto jo amb el meu taxi,round and round all night long.

I fotent round and round ahir vaig recollir una altre arrecada,una joia de molt de cuidado.
Trucan a l emisora,un home demanant un taxi.
Vaig jo al servei,habiam aquet...
I baixa una noia de bandera,encara que la cara no acompanyava molt al cos,pasadeta de voltes,i amb ganes de xerrar.
A vegades la gent puja i t explica histories,que segons avança el viatge van variant,i la mentida cada cop es mes grossa o la mentida cada cop es va destapan mes.
Aquesta evidentment era una noia d aquestes que porten la SP com els taxis,d aquestes que fumen i parlen de tu als homes.perque?
-puja i diu m han pagat amb un billet gran tindras cambi?
Despres parlant m ensenyava un movil molt guapo que s ha comprat,haig de fer moltes hores "extras" per pagar l ho.deia.
Tambe deia si el meu marit ho sabes...
Al poc trucada
-era la meva mare que l he dit que he sortit a comprar tabac i em controla.tinc 42 anys i soc viuda i em controla encara.
Tambe deia tinc capritxos molt cars i vicis carisims.
Al final dels viatges,si hi ha feina els oblides i ja esta,sino acumules tota l informacio que t han donat i refas l historia,el resultat de refer l historia es aquet.
-Es una golfa
-cobra 50 euros per servei
-viuda
-treballa de dia i viu amb la seva mare per estalviar
-es deu fotre de tot
-per pagar vicis fot apanyos per la nit
Son ganes ja,una cosa es la que no l hi queda mes remei,i per tirar endevant s ha de fotre a fer aquesta feina,pero ferla nomes per pagarte capritxos...una mica lamentable.
Histories de noies que es dediquen aixo,n he sentit moltisimes,de veritat moltes,i poques vegades he sentit una historia que realment veies que fos per necesitat,gairebe sempre es per culpa del vici,altres per gandules,altres perque es diner facil,no ho entenc,evidentment cadascu fot el que vol amb el seu cos,per aixo es el seu cos.Pero si un mateix no es respecta a ell mateix....malament anem.
Rotllo moral avui no?es que em foten molta pena,tot i que la majoria son elles les que escolleixen el cami aquet,o que el que comença com una necesitat,al final es converteix en una way of live.
Tinc 2 memes per fe,ja veurem quan tinc temps i ganes
Heu vist quin taximetre mes xulo porto a aquet taxi?Els numeros apereixen per art de magia al retrovisor,es una bacilada eh?

10 carreres:

Anònim ha dit...

La cançó m'ha agradat molt. El nivell no baixa, eh?

No tinc gaire experiència en conèixer gent que es dediqui a el que en diuen "l'ofici més antic del món". Així que donaré un vot de favor a la teva experiència i reflexió.

Anònim ha dit...

jo recordo, fa uns anys... D'acord! fa molts anys, que les meves companyes m'explicaven que a la universitat hi havien noies que "parlaven de tu" als homes rics (d'alt estanding, diguem-ne) per pagar-se capricis. Quin fàstic! Però com dius tu, és el seu cos... Què hi farem!
Salut!

Prova. ha dit...

Hola,

et recomano un espectacle únic que s'estrenarà al SAT (Sant Andreu Teatre de Barcelona) aquest proper divendres 30 de novembre a les 21h.

En Quim Vila (www.quimvila.com) i tota la seva banda, barrejaran música i monòlegs durant 90 minuts.

Hi seran 10 dies.

Us hi esperem a tots !!!

He mirat el teu blog i estic convençut que fliparàs amb aquest espectacle. Mai no hauràs vist res de semblant.

Gràcies.

Anònim ha dit...

Ja tens raó que si un no és respecte ell mateix ningú et respectarà, i mira que costa recuperar el autorespecte !!

Joan Safont ha dit...

Acostumo a ser un client de taxis poc habitual a la meva ciutat (Mataró), però un cop vaig haver-lo d'utilitzar i vaig fer algunes preguntes al taxista. Quan li vaig preguntar pel servei de nit (n'hi ha pocs i et pots morir esperant-ne un) em va comentar que es passaven la nit portant amunt i avall senyoretes que fumen i parlen de tu als homes, com dius tu i es diu a casa meva. Com sempre dic, segur que al llarg del dia ens creuem amb moltes, i no són pas les del carrer d'en Robadors.

chamb ha dit...

Jo vaig tenir una nòvia que era aixi. Tal com tu dius és per gandules i per pagar.se vicis que no tenen perque ser de drogues. Molts cops son cosmètics, roba i tractaments de bellesa.

Tenen el respecte a si mateixes molts baix i per això no respecten a ningú.

Viuen amb sa mare per estalviar i perque no les aguanta ningú més-

Anònim ha dit...

Ara que m'hi fixo (crec que mai ho havia fet abans), els noms que hi ha al taxímeter estan en espanyol? Aixó és semper així o varia? En fi... curiositat! :P

Anònim ha dit...

Per necesitat poques es dediquen a això. El que passa que és més comode i lucratiu l'ofici més antic que treballar en feines fotudes.

Mikel ha dit...

carai quin taximetre mes currat.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

no sabia que se decia asi.."parlar als homes de tu"..no sabia que tenia esa connotación..joder yo le hablo a todo el mundo tu..mejor no abandonare el vos jaja.nada fuera de bormas..es triste..y algunas directamente pasan toda la vida con un tipo ke no les mueve un pelo ni les gusta solo por lo que le da.. es otra forma de prostitución tambien...y bueno asi vamos..todo sea por tener