dissabte, 10 de novembre del 2007

Billet fals

Ahir a la nit,vaig portar a un tio que va demostrar ser una mica mes llest que jo.Per primer cop en 15 anys casi,em van enxufar un billet de 50e fals.
El tio s ho va fer molt be,anava explicant grandesses,que si jo aixo,jo l ho altre,es que jo,jo jo jo merda!!
Pasavem per santa madrona tot fosc,em diu
-para que comprare tabac.Hi habia un bar
-ok
-cambiem aquet billet de 50,es que l he fotut a la rentadora i ja no me l han acceptat a un altre bar
Jo el vaig veure be,el tacte raro,potser per aixo de la rentadora i no vaig mal fiarme.Va tornar el tio,vam acabar el viatge...i al cap d un rato el vaig anar a utilitzar jo el billet i em van dir que no m el agafaven.
Joder vaig començar a mirarme´l i a hores d ara,encara no se si es bo o no,te el tros platejat aquell que porten els billets pero el tacte es molt diferent,no se,pero em va fotre de tant mala llet que vaig plegar i tot de pencar.Encara hauria matat algu ahir.
Anys enrera els billets de 2000pts falsos corrient bastant pero a la que algu et donava un de 5000,l hi enxufaves.
Un cop tambe em va pasar amb un de 10e pero rapid estava enxufat,pero aquet no se com enxufarlo,ningu pujara al taxi amb un billet de 100.Fa messos que ningu puja amb un billet de 100,es molt de tant en tant que un penjat agafa un taxi amb un billet de 100.
Total que m el haure de menjar jo.La putada es que treballant per un altre es una putada molt grosa,ja que a sobre de que nomes tens un tant per cent del que factures i a sobre perds 50e en una nit...

7 carreres:

bacus ha dit...

aaa, hi ha un pla per inundar a falços, a putes, taxistes i camells.. heya.........

ddriver ha dit...

els camells no tragan ja ho vaig probar

Xavi ha dit...

Doncs per al imatge sembla ben real...

Anònim ha dit...

Prova al banc d'espanya ... crec que te'ls canvien.

Salut.

Anònim ha dit...

doncs si que es una putada, si...

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

es ke estos hijos d eputa la saben hacer bien hecha..y siempre joden a loslaburantes..porque bien que no se meten segun con quien...me da una bronca..y tambien he sabido de algun cajero automatico que tiro billetes falsos..hay que ver ahi si no sabian lo que daban..joder... un beso..y espero que te venga la buena fortuna pronto..un besote

El veí de dalt ha dit...

Putada!!!!