dimecres, 28 de novembre del 2007

1 DE LES 2 MEMES PENDENTS

Primer una canço que m aencanta,es de la banda snora de la pelicula Bar Coyote.

Dema tinc festa i per fi tindre temps(espero)per visitar els blocs de tots,m´aixeco,esmorço i a pencar,avui tinc uns minutets i aprofitare per fer una de les 2 memes que tinc pendents per fer.

Aquesta me la va pasar el simpatic d en Lluiski,encara em queda una pendent que em va pasar la Brigitte.
Faig aquesta perque es la mes facil de fer i rapida.
Ja.ja se el que direu pero si som amics aquestes 2 i jo que voleu?
Apa salutacions a tots i fins dema!!

10 carreres:

Joana ha dit...

Bonica panoràmica...
Au descansa i explica'ns històries.
Vaig segint-te de puntetes...
Bona setmana wapo!

Eva ha dit...

jajaj així tens un bon parell de raons per encendre el pc no??? XDDDDD

Anònim ha dit...

jajajaja ets la òstia tio! Quan vaig venir a endreçar-te una mica el ordinador aquestes no hi èren!

Anònim ha dit...

Bua!! Ara entenc el teu estres ... si a l'hora d'engegar el pc et quedes mirant aquestes muntanyetes no tens temps de llegir els blocs xD

Salut.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

juassssssssssssssss yo anoche te pase el mismo meme jajajja ya esta hecho entonces..no esperaba menosssssssssss¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ besooosss

Anònim ha dit...

ummm les icones estan una mica desordenades, però apart d'això no veig res de l'altre món ;)

Anònim ha dit...

Molt maques... l'escriptori.
Trobo que la foto de fons és molt relaxant.

Mikel ha dit...

t´imaginava amb una foto de la champions , pero ja veig que el tema es molt mes profund jejeje

ddriver ha dit...

jOANA
Jo tambe pero dius coses tan boniques que mai se que dir
EVA
Esta ences sempre!!
GEMMI
Ho vaig treure,no volia asustar a una noia com tu,pensava encara em quedare sense padrina al bloc..;)
APOCALIPSHIT
Maques eh?es que la noia era de tetuan
ANDREA
Ja esta be de memessssssssss
CARQUINYOL
Estan desordenades dins el meu ordre,t´enough.
La resta t aseguro que es d aquet mon
ALBERTA mi no em relaxe molt no se..
MIKEL
Es que em tenen molt emprenyat!!ara podria estar tornant de Lyo i aqui estem perque no es mereixen res

Lluis Ridao Gordiola ha dit...

Vaja el sistema operatiu en spanish!!, que raro el mikel no comenta la paraula "linux"

xDDDDD