dijous, 17 d’abril del 2008

TANTS CAPS TANTES CAMISES DE FORÇA

Ahir continuant amb la sort que tinc ultimament amb el taxi,es va espatllar,apa embolica que fa fort.

Pero al voltant de les 9 de la nit vaig portar dos senyores que em van donar tema per el post d´avui.

Si si tants caps,tantes camises de força.Es que es ben cert allo de “cada loco con su tema”

Les dues dones parlaven d´un viatge que acabava de fer una d´elles.

Al sentirla parlar del seu viatge i els detallets del viatge em va recordar al Isidro i a mi.

La dona aquesta no venia de cap partit de futbol.Ella venia d´un viatge a Lourdes pero l´explicava amb la mateixa passio que nosaltres parlem dels nostres viatges a camps contaris.

Ella feia servir frases que nosaltres fem servir,actualitzades,es clar.

Frase d´ella;estava ple com un ou alla.-La nostra;estava a petar l´estadi.

Hi habia 500.000 persones a aquella esplanada-Eram 70.000 tios alla.

Tothom anava amb la mateixa fe-Tots anavem convençuts de maxacar el rival.

Moltes monges uniformades-Totes les putes amb calcetes o tangas.

Tothom cantava misa-Tots fotien cantics hooligans.

Molts compravem aigua beneida-Tots ens fotiem totes les birres que podiem.

T´he portat aquesta verge Maria que no es la tipica de plastic,es de porcelana-Te portat aquesta bufanda pero es la de un souvenir,es la que l´hi vaig treure a un idiota del Schalke.

Que gran es l´obra de Deu-El futbol es ho mes gran que ha creat Deu.

Tant diferents i tots estem tant a prop els uns dels altres..

EL LLORO DEL TAXI

Avui estic molt mandros per buscar musica e informacio dels grups que tinc guardada amb paperets dins dels vinils.ho sento,paso,avui fare el post de memoria.

Per tant he escollit un dels grups que mes han omplert les meves hores d´escoltar musica en aquesta vida els Kool&The Gang.

Ells junt amb Earth,wind&fire,Delegation i Shalamar comperteixen l´honor d´haber rodat mes cops en els plats que jo he tractat.

Aquet posiblement sigui els seu ultim gran exit com a grup,aixo seria al voltant del any 85 suposo,un mes,un menys i va ser l´unic exit d´ells que jo vaig punxar sent novetat(evidentment tots els altres tambe els he punxat pero colantlos en sessions on no tocava).

Era el primer single d´un Lp anomenat Emergency.Tinc el Lp,el maxisingle i el single,mitoman?kilosap.

En fi Fresh avui

8 carreres:

Carquinyol ha dit...

home... diferent diferent... canvieu la divinitat i els ritus però tot el demés... ;) :P

Rita ha dit...

Cadascú té el seu Déu... ;)

Red Pèrill ha dit...

No conec ni Delegation ni Shalamar, els hauré de buscar.. els altres 2 si que em molen bastant, ultimament escolto molt disco de finals dels setanta... ets el poeta del poble jejeje...

Anònim ha dit...

Jeje,que bueno,yo no iria ni a Lourdes ni a ver un partido de futbol,pero si iria a ver un concierto que me pueda gustar.

Jiuix ha dit...

s'ha de creure en alguna cosa, sinó, malament rai!!

Anònim ha dit...

La religió i el futbol tenen molts punts en comú com ara que poden ser adictius. El fanatisme en futbol està bé però el fanatisme religiós és nefast per la humanitat.

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
dieguem que nosaltres anem mes euforics i no atemorits
RITA
I tant J.C Johan Cruyff
RED PERILL
One way,Odissey,the whispers,third world,Melba more,aurra,dan hartman,tavares,real thing,galaxy.peter brown,narada...
MANGAS
ya lo digo en el post,cada loco con su tema
JIUIX
Si eh?
STK
Cuanta rao

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

que buenoooo que buenooo jajajaja esta muy bien hecho el paralelismo..si la mujer se diera cuenta del paralelismo ke has hecho le viene un infarto...todas las monjas uniformadas...y las putas con calzas y tangas jaajjajaja se muereee jajajajaja