dissabte, 19 d’abril del 2008

SUSPES DE FEINA I SOU



DIMECRS NIT TAXI ESPATLLAT
DIJOUS TAXI ESPATLLAT
DIVENDRES TAXI ESPATLLAT
DISSABTE ESPATLLAT
DIUMENGUE ESPATLLAT

DILLUNS JA VEUREM
Aqui suspes de feina i sou perque s´ha espatllat el taxi.
No ho entenc,aixo em pasava quan era titular d´una llicencia i per aqui tenia que pasar per collons.Pero actualment jo soc asalariat i si les eines per treballar no estan en condicions jo no tinc perque esta aqui tancat al meu castell,fotentme els ous mes rodons encara.
A sobre m´haig de sentir frases com ahora vienen los ai madre mia!!
A mi tot aixo m´es igual,jo treballo per un altre i segons els convenis tinc
uns minims asegurats i mes quan no es culpa meva pero clar...jo entenc la situacio de tothom pero a mi la que realment em preocupa es la meva i la llei em protegeix,en principi,clar.
El que ha de tindre en compte els ai madre mia es l´empresa,no el treballador.
L´empresa te dos treballadors en nomina(en principi)i ha de comptar amb aixo,amb aquets imponderants,jo?jo no.Jo els madre mia els haig de tindre en compte a l´hora de posar l´esforç laboral,que es la
meva obligacio.
Perque a la realitat encara em fan sentir culpable de l´averia...vaja una caca de cotxe,no us compreu pas un Alhambra,fa 3 mesos es va fer embrague i sant tornemi.
EL LLORO DEL TAXI
John Foxx,dels Foxx de tota la vida(
Dennis Leigh),es l´autor d´aquet tema tecno pop de mitad dels 80,que avui en dia es tot un clasic.Aquet senyor,abans de fer aquet tema habia creat el gran grup Ultravox,el grup New Romantic,tipus de musica que avui 30 anys despres encara no he entes perque la feien.Tothom els venerava i clar com per gustos hi han els colors....en cambi en aquet tema es va lluir.

10 carreres:

Anònim ha dit...

Tienes razón,quien tiene que poner los medios de trabajo es la empresa,el trabajador pone el trabajo.

ddriver ha dit...

MANGAS
Yo creo que si,cuando yo era autonomo ya contava con estos imponderantes pero cuando uno trabaja por cuenta ajena,,no es asi

Eva ha dit...

collons no cobraràs per que el cotxe estigui espatllat??
quins sants collons! quina culpa hi tens tu???

Rita ha dit...

(Juraria haver deixat un comentari...)

Bé, et deia que no ho trobo just. Sor, maco, i a veure si dilluns pots tornar. :)

Rita ha dit...

hehehe sorT! :P

ddriver ha dit...

EVA
Es veu que no,tants anys els sindicats fen feina per no res..
RITA
Gracies,no es just segur que no

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
ddriver ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ddriver ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.