dilluns, 7 d’abril del 2008

PROU



Gran tarda ahir,vam salvar l´empat amb el Getafe.Gran resultat que ens dona esperances d´agafar al segon clasificat en un despiste d´aquet.
Animosa aficio del millor club del mon,entregada totalment amb el seu equip,concentrats en el partit sense temps per animar.

Final del partit mocadors i vitores de torero torero,al president per part de l´aficio,contents per no despenjarnos de la lluita per la 3ªplaça.
El puto president que tenim.
Sort que ahir ens va avisar que ens estan enbaucant,i que tot aixo que ens imaginem que esta pasant desde Monaco,son nomes mentides de la premsa.
No em tirat 2 lligues,no em tirat 1 copa d europa,no em tirat una supercopa,no em tirat una copa intercontinental..son tot coses del entorn,..al LLORO!!!
Putos baixons oi president?Quina mala idea fer trobades de penyes despres d´un dissabte nit?
Aneu a pasejar el puto elefant i marxeu d´una vegada,sou incapaços de pendre decisions a temps,en Txiqui no sap quina es la seva feina,en Rijkard no controla res,els cracks alcoholitzats,..i vostes fen guerres que nomes feia en Nuñez..Jo contar el mon.
On estan els sous per incentius?
On esta el cercle virtuos?
On esta la grada jove?
Perque tornem a regar el camp a mitja part,quan hi ha sequera?
Cuantes entrades us quedareu per anar a Moscu?
On esta l´agencia de viatges del Barça,de l que parlaveu al programa electoral?RACC?
Comissions?
PROU PROU PROU
I no ho diu cap embaucador,ni la premsa,ni l´entorn,ho diu un soci que n´Esta fins els collons de tanta merda i tantes mentides.

EL LLORO DEL TAXI
L´any 1986 va saltar al numero 1 de totes les llistes de musica de ball aquesta noia,una italiana anomenada Yvanna Spagna amb el seu tema easy Lady.
La veritat es que era un disc molt agrait de punxar,tenia els breaks molt ben senyalats i fer cambis era,com ja dic ,molt agrait.
Va ser un autentic bombazo i que va funcionar molt be,sempre t´omplia la pista.
L´any seguent va treure un altre single anomenat "call me"pero a mi no em va agradar tant i no em va funcionar pas com el primer.
Mes tard es va dedicar a cantar lentes i despres d´una incursio al mercat USA(On amb el call me,va aconseguir el 13 de la billboard)va tornar a Italia i va començar a cantar en Italiai va arribar a participar varis cops al festival de San Remo.
Actualment encara fa cosetes pero viu dels exits del pasat.
La seva pag a myspace es aquesta


http://www.myspace.com/ivanaspagna

6 carreres:

Anònim ha dit...

I aquest personatge que ara va de galant-dandy, era l'Elefant Blau? Perquè sembla que amb ell president allò d'"aixecar les catifes" ja no s'havia de fer.
I clar, pots tenir sort i estar ben aconsellat una temporada, però si no saps reconèixer els mèrits dels que t'ajuden (Sandro i companyia)...
No em fa ni pena ni llàstima. Aquest any ja m'han fet perdre tot interès.

Molt ben triada la cançó ddriver, així es fa una mica més amè despotricar de tot plegat.

... ha dit...

Primera part del post, uiiii quin mal rollo. Jo segueixo el barça, no sóc fanàtica ni res, però em posa negre tot això, grrrr

Segons part del post, guayyyy. Aquesta cançó m'encantava, feia molt que no la sentia i em recorda quan la sentia per la radio i la ballava sentint que volia menjar-me la vida, ostres he de ballar més. Va, me la vaig a posar a tota candela i com que no tinc veïns, dons a ballar. va per tu!!!

Mikel ha dit...

tiu , no es pot fer una panyolada a dos dies del partit de tornada de quarts de la xampions.

Carquinyol ha dit...

Aquest any tampoc noi

Eva ha dit...

el Laporta hauria d'aprendre a callar més sovint, fotudes de pota com aquesta demostren el que és: un prepotent

ddriver ha dit...

NIOL
Aquets anaven a arreglar-ho tot,i ara resulta que fa discursos model Nuñez.Es creuen que el club es seu,el que ha de fer es arreglar les coses i no fotre bronca al soci i dir-li tonto al soci,ni fotres farlopa la nit abans d un congres de penyes,que els baixons son xungos
NITS
Apaa ballar!!
MIKEL
Jo no tinc mocador,vaig arribar tard i no em van donar diari,pero el que segur que no es pot fer es el que va fer el president dos dies abans d una semifinal.I eels que van treure mocadors es an comportar i fins al final del partit no ho van fer.El que han de fer es posar solucions
CARQUINYOL
Jo pero que si carquinyol,a pesar d en Txiqui,laporta i la banda del budabar
EVA
Fotudes de potes com aquesta demostran els monos que es menja
0442