dijous, 10 d’abril del 2008

MANCHESTER

Lamentablement aquet bloc,s´esta convertint en el bloc d´un boig per el futbol,pero ja ho deia la meva mare,tu no tens cap,tens una pilota.

Com ja sabeu,el millor equip del mon,jugara les semfinals de la copa d´europa amb el segon equip de la ciutat de Manchester.

No tinc temps per escriure mes avui,encara no he dormit!!!Tanta alegria a desenbocat en una festa major.

Els lladres ja ens van fer patir ahir eh?jo no vaig anar,tenia que pencar,estava tant nervios que ha rambla Catalunya casi atropello a un urbanillo...tampoc s´hauria perdut molt,be,s´hauria enbrutat el terra pero res.

Estava tant alterat,que vaig decidir marxar al aeroport i a la cua anar calmantme..arriban al aeroport gol de Toure,buuuuuuuff,calma xixa,menys mal,se´m sortia el cor.

Pero alla vaig fotre la gran cagada del dia,no tirava el tema i vaig estar l´ostia de rato per anar nomes a Bellvitxe,i encara i vaig tornar dos vegades mes,i la vaig cagar dos vegades mes,ja em val a mi tambe.

Despres reunio d´urgencia amb el Isidro per el viatge a Manchester...ja tenim vols,anada 36 eur tornada 14 eur!!!Tot per comprar-ho abans d´hora.

Necesitem fotre tots els carnets que poguem al sorteig per les entrades,ja ne´m reunit uns quants,pero si algu en te,i no anira a Manchester,l´hi esteriem eternament agraits i fins i tot el posariem en contacte amb alguna noia xina,com mostra d´agraiment,si algu fa aquet acte de caritat,necesitem el numero de soci,el numero clau,i el numero de DNI.

En fi,that´s all for today

PD;Per la gent de poca fer unes dades,el pitjor madrid de l´historia va guanyar una copa d´europa,l´any pasat el pìtjor Milan de l´historia va guanyar la copa d´europa,aquest any el millor club del mon amb els pitjors mercenaris de l´historia guanyara la copa d´europa.

L´any pasat tambe eran 3 anglessos a semifnals i va guanyar un Italia,aquest any guanyara un equip Catala.

Aquets del United res,4 pepas,no us deixeu embaucar,al LLOROOOOOOOO!!

6 carreres:

Carquinyol ha dit...

Doncs molta sort amb les entrades, amb el viatge i amb el partit !!

Anònim ha dit...

Ets molt més optimista que jo... Bé, de fet jo ja el Barça d'aquest any... Segueix sent el millor club del món (i sempre ho serà), però si no tens bons "mercenaris" (com dius tu), no m'agafen ganes de posar-hi interès.

Rita ha dit...

Amb aquests preus de vols... el proper viatge que hagi de fer et demanaré que me'l muntis tu ;).

Sort amb les entrades!

Anònim ha dit...

hola driver!

t'encomano a un article que vaig escriure no fa gens sobre el teu Barça, aviam què et sembla.

http://danichan.spaces.live.com/blog/cns!5546C9BFAF7C5EB0!1760.entry

Perquè m'agradaria saber la teva opinió, com a gran culé, sobre Mourinho entrenant en un futur, tinc curiositat. Home, tens molta fe perquè guanyin la Champions. Tan de bo passi això, però deus ser l'únic ara mateix que confia en aquest equip, que ara per ara és bastant lamentable (i del presi no n'he dit res, millor em callo). Espero resposta company!

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Gracies
ANIOL
Es l unic que ens queda ser optimistes vist el panorama.
RITA
Mes barat que el taxi al aeroport
DANICHAN
Despres paso,be noi jo no ho veig tant malament,la final potser una mica mes pero aquets del United els vaig veure el dissabte amb el Midelsbrough i son 4 pelacanyes

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

neneeeeee niño pelota¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ si ya no veo fotos de taxis solo estadios, hinchas, jajaj pero esta bueno, conozco mundo contigo, estadios, chicos borrachos ¡¡¡¡ jajajaja y aprendo de como pillar vueltos baratos pa cuando pueda viajar..besosssssssssss