dilluns, 14 d’abril del 2008

15 ANYS AL TAXI

Aquesta setmana fara 15 anys que soc taxista,encara que abans tenia ja la credencial.

La veritat es que m´estic cremant una mica,no amb el taxi sols,amb tot.

No estic pasant una bona ratxa dins el meu coco....a part la feina amb la puta crisis no acaba d´acompanyar,tot i que els numeros segueixen sortint pero costa molt mes que fa un temps que et sortin i al no estar be no aguanto la pressio de buscar viatges d´alla on no n´hi ha,quan en altres epoques era un crack.

Aquesta nit per exemple,tot i fer la pasta de sempre..a mitja nit hauria plegat ja,no anem be.

Les dones?vaa millor no parlar perque un altre desatre.

I el Barça?Si al menys el proper campio d´europa em dongues alegries a la lliga ho portaria tot millor.

Fa dies que l´hi dono voltes al coco a fer el que vaig fer uns anys,agafar un trailer i desapereixa.Pero aquet cop seria a lo bestia agafant internacional pur,osigui venint a casa cada 6 messos.

Potser es una fugida endevant sense arreglar res pero una temporada sol tambe m´aniria be.

Vaja manera de celebrar els 15 anys de taxista no?amb el cap ple de cavories,primer deixaria pasar l estiu habiam si tot cambia pero sino algo fare.

Es trist perque sempre he disfrutat molt amb la meva feina pero ara ja no.Quan feia de Dj,vaig començar a aixi,per mi no era una feina,era un hobby que em donava molts centims,el dia que es va convertir en una feina vaig plegar.

Jo que se tambe tinc un mal dia potser.AQUET ES EL TRAILER QUE PORTAVA,LA FOTO ES A PINEDA DE MAR,AL COSTAT DE LA TORRE QUE TENIEM

EL LLORO DEL TAXI

Avui una canço de Roberto Zanetti,segur que per aquet nom no el coneixeu.Primer habia montat un grup anomenat santarosa amb el que van fer un hit al any 78 que es deia Souvenir,mes tard va montar un grup amb en Zuchero i al any 83,va agafr el nom d´un comic per ferse anomenar ell,Savage,i va fer un dels mes garns exits de la musica italo-disco

10 carreres:

Anònim ha dit...

Sembla que la primavera no ens prova.
Jo ja fa temps que no estem... Millor tirar endavant i esperar que passi.

Carquinyol ha dit...

Agafa-t'ho amb calma company, que per prendre segons quin tipus de decisions s'ha d'estar seré i amb el cap fred, i no és gens recomenable fer-ho si s'està "depre"

Rita ha dit...

Et dic el mateix que el carquinyol, les decisions importants no es poden prendre en calent, ni a corre-cuita.

Fa temps, vaig llegir en algun lloc que quan marxes per fugir d'alguna cosa, quan tornes te la segueixes trobant.

Les males temporades passen. De moment celebra aquests 15 anys i tranquil·litzat.
Ànims, maco, i molts petons :)

Anònim ha dit...

Ánimo driver,
puede ser como dices,que hayas tenido un mal dia,aunque lo que dices del trabajo tienes razón,pero bueno,hay que seguir pagando las facturas.

Y creo que el Barça va a ganar la champions,aunque los ingleses no se lo van a poner fácil.

Anònim ha dit...

Anims!
Un mal dia el tenim tothom, fins i tot males temporades, però no de caigues.
Una abraçada.

Deric ha dit...

és un mal dia, deixa'l passar

Anònim ha dit...

Bones,

Jo vaig passar una època semblant però vaig seguir; empresa nova. Ara de tant en tant penso en fer una sortida, però sempre tornant.

Salut.
PD: L'italo-disco no hi ha manera que em faci el pes ...

Anònim ha dit...

Vinga home! Anims!!!!!! Escapar no porta enlloc... vale???

Petons!

Enric Caujapé ha dit...

Son etapes home, son etapes, com la vida mateixa, ànims homeeeeeeeeeeeee !!!!

ddriver ha dit...

ANIOL
Aixo farem
CARQUINYOL
Si pero aquets calentons son perillosos a vegades
RITA
Moltes gracies
MANGAS
Dios te oiga
SHIA
Gracies
DERIC
En porto varios
apocalipshit
Per gustos els colors,jo es el que em tocava punxar,sobretot a la tarda,a les nits podia posar funky
GEMMINOLA
Que si que porta a algun lloc,com a minim molt lluny
ORBISON
Gracies