dimarts, 15 d’abril del 2008

WE GOT TICKETS


Ahir en ple mal rotllo del meu coco,va saltar l´alegria de la setmana.

L´oficina oficial d´apostes i loteries del Barça ens va premia amb dos entrades per Old Trafford(previ pagament,es clar),we got it!!!!!

Aixo va significar un fort subidon de moral pero no de feina,es mes em sembla que aixo va influir en que estigues mes despistat i la nit va ser un desastre,be,tambe normal perque era dilluns.

Aquet cami que vam fer el mes d´octubre,el faran els nostres jugadors 90m abans d´estar clasificats per la final de Moscu.


Suposo que no sera facil,pero tampoc hi ha per tant,aquell equip tenen una defensa de pena,com nosaltres i tindrem al Sr.Messi,aquesta ha de ser la seva copa d´europa.

En fi,serem alla.A 180m de Moscu estem!!!!!

7 carreres:

Carquinyol ha dit...

Veus com sempre hi ha un raig de llum que és capaç d'esquivar les ombres ?

Rita ha dit...

Molt bé!!! Ja falta menys, nano!!!

Joan Safont ha dit...

Jo també tinc 3 entrades per Old Trafford!! Per cert, no trobo res raonable per evitar anar amb això del RACC. Que et sembla, tu home d'experiència, intentar agafar un vol BCN-LONDON i a Manchester amb tren?

ddriver ha dit...

carquinyol
si eh???qui ho habia de dir
Rita
si noia
Joan safont
Ryanair,girona blackpool,ara t envio mail

Anònim ha dit...

Enhorabuena,seguro que habia mucha demanda para estas entradas.

Mikel ha dit...

Genial!!! jo tambe hi vaig!! i accepto la teva proposta de fer unes birras a Manchester!!
A veure si treiem un bon resultat el dia de St.Jordi!

ddriver ha dit...

el treurem confia,ja parlem per mail