dimecres, 16 d’abril del 2008

POQUISIMA FEINA


Taxis,taxis i mes taxis,no ho entenc,ara es tindria que animar la feina i al contrari cada cop va a menys.
L´estat policial en el que vivim te molt a veure, a la gent se l´hi treuen les ganes de sortir de nit.
La veritat es que es per pensar abans de sortir,no pots beure gens,no pots conduir a una velociatat mitjanament normal.Si et fots una birra al carrer multa(ja m explicaran a mi que collons l´importa a la puta policia si la gent beu al carrer),Si beus i vols pixar,tota la vida hi han hagut arbres,be,encara hi son pero ara son de us exclusiu dels gossos,les putes..si no vas a un putiferi..res..et pot veure la puta policia fent tractes amb elles i rebre tu,abans circular per ronda sant antoni era segur que tenies pasatge,ara com no hi ha putes no hi ha vida,s´estan carregant les nits de Barcelona i rebem tots els que vivim de la nit,al final aconseguiran que aixo sigui com cualsevol ciutat centre europea i a les 8 tots a casa, a reciclar que es molt ecopijo.
Els bars?cada cop en tanquen mes,per les estrictes normatives que els imposen,mireu el port olimpic com esta actualment,no hi ha gent ni bars casi.Musica en directe a cualsevol garito?imposible,venen els imbecils de la puta policia i a mirar els decibels,estic fart de portar musics al taxi i t´expliquen que Barcelona es l´unica ciutat on no poden actuar,quan a la resta del pais no hi ha problemes,contaminacio acustica(mes ecopijerismo,com circular a 80 per no contaminar tant?¿?¿)
I despres els pirates de les flotes de taxis,que regalan carnets de taxista a inmigrants a cambi de tants per cents miserables i apa vinga taxis al carrer,aqui l´estat policial no diu res.
A mi al examen del taxi em van preguntar un munt de recorreguts(per ciutat i area metropolitana),un munt de monuments,tots els hotels,hospitals,llocs oficials, a part de parlar catala i castella i ens van donar tambe un llibret d´angles basic per apendre(qui no en sabes),de tot aixo res ara es veu.Molts d´aquets no parlan ni castella i de coneixer la ciutat res,encara sort dels gps tenen.
El truco esta en tindre una flota,montar una escola de taxistes i amb una mica de ma,carnets per la cara i aixi anem,al 94 les flotes ja van reventar la feina del taxi i ara ho estan tornant a fer.
I despres la banda del loctite,si,les seves dones de bon mati els hi foten loctite a les mans i es queden enganxats al volant i pencant 16,17 o 18 hores.Habiam si jo amb 8 o 9 en tinc prou i a sobre ho parteixo amb el meu jefe,que foten aquets burros?
En fi estic molt emprenyat avui.
Pd;per tot aixo i perque ens surt dels ous,no viatgerem amb el RACC a Manchester,els hotels que et deu portar el RACC deus tindre companyia al llit sino encara no entenc els preus,aquet cop anant per el nostra compte ens estalviem cada un mes de 200euros,llogant el cotxe i tot.
I per Moscu,ja tenim vols per 180euros!!!!!!!!!!Quan amb el RACC no baixaran de 650eur,el problema sera que ells tindran les entrades,com a Paris,mafiosos!!
EL LLORO DEL TAXI
Avui un disc que vint i tants anys despres de sortir em te boig encara son els Crussaders amb la veu de Randy Crowford,anira be sentirla avui per calamrse una miqueta abans d´anar a dormir.

5 carreres:

Unknown ha dit...

Jodeer mestre!

acabo d'engegar l'ordinador, et miro el bloc i m'has fet deprimir.

Ànims amb això dels taxis, estic d'acord amb tu amb el tema de les mafies aquestes que porten extrangers per rebentar-los (pobres, també recordem que són persones, imagina't el que deuen estar desesperats) i a sobre en treuen beneficis. I no només és amb els taxis eh? no només els taxis.

En fi, ànims i fins ara.

Rita ha dit...

Ja dic jo que al final tindràs un infart i t'haurem de venir a veure a l'hospital tots corrents... ;)

Ai, la cançó... m'ha agradat molt recuperar-la, gràcies! A mi també em torna boja encara. M'encantava ballar-la i encara hi tornaria ara mateix. M'ha quedat una cara més boba... hahahaha
Petons, maco!

Carquinyol ha dit...

de com està al patí a la nit i amb l'ambient ni idea la veritat, suposo que com tu tens experiència en el tema serà com dius, i la veritat penso que està bé que controlin una mica el que passa per la nit, però no sé el que passa que controlen a vegades allò que no han de controlar i altres coses les "obliden".

Ara t'explico el que em passa a mi. Quan tornava de València, generalment diumenges a les 22:40 pillava un taxis per anar a Badalona des de Sants. Ara, amb el suplement que han posat de sortida, el suplement de les maletes i les tarifes el taxi em surt gairebé per 20 euros, quan venir els dos de València amb Euromed em surt per 30 (pillant l'oferta, però ja estic al lloro). Resultat: me'n vaig en metro.

Anònim ha dit...

Bufa. Jo només se que el diumenge passat em van parar a quarts de quatre de la tarda per a un control preventiu d'alcoholèmia.
No se si tenia massa cara de torrat, però sortia de la feina :/

Salut.
PD: aquesta si que m'ha agradat ;)

Clint ha dit...

Ens hem quedat a gust eh! quin post més xulo, canya canya i canya!