divendres, 29 de febrer del 2008

MORTS DINS EL TAXI

Ja l´he comprat!!Ja el tinc aqui casa i no puc parar de donar voltes al cd,m´encanta,aquestes petites coses et fan sentir be,molt be,en moments aixi aixi.


Anem amb el post d´avui,avui parlarem de morts dins un taxi,si.
Avui obro el correu i em trobo un video enviat per el meu jefe,la paraula jefe no m´agrada gaire perque tenim molt bon rotllo,inclus avui dia de festa em fotut unes birres junts,bon tio.
El video es aquet


El video es curios per veure la reaccio de diferents taxistes devant la mateixa situacio,que hauria fet jo?jeje clar,ara ja se de quin bulto es tracta i no val suposo.
Pero primera el to del que para el taxi,tot i ser educat no m´agrada ja d´entrada.
Segona,no hauria fugit corrent pero els hauria aturat a l´hora de posarla dins...habiam parlem..com es diu el viatge?menys de 500 truquem la policia com ho veus?Home no es el mateix portar una maleta que un mort...pero clar tot es trobar s´hi igual m´hauria fet caquetes i hauria sortit corrent com el primer.
Pero aixo m´ha fet recordar,l´any 1993 quan vaig començar,treballava amb el taxi d´un amic de Badalona.
Ell em recollia cada dia a l´estacio de trens a les 18.30h,aquell dia van començar a pasar les hores i no venia,i jo esperant.
L´any 1993 no duia mobil ningu mes que el 0.05%de la poblacio,osease que alla esperant.Un company de la mateixa emisora,al veurem em va dir que m´esperes que venia pero no sabia quan,ell anava carregat i no es va poder aturar.

Al final,al voltant de les 20.30 apereix,
-que un viatge a Tarragona per lo menys no?
-que va,calla calla
-que ha pasat que estas blanc?
-s´ha mort un client dins el taxi
-que?????????
-si noi,puja em dona l´adressa..tanca els ulls i mort tu
-ostres!!!!!!!
-si clar,pobre home no ho sabia on es moriria i l´hi a tocat dins el taxi,clar despres he tingut que trucar ambulancia,metge...han tingut que vindre la judicial..al final al cap d´un munt d´hores s´el emportat.
Aquella nit vaig pencar amb un yuyu a sobre...tot el rato malalt,no m´atrevia a mirar per el retrovisor.
El mateix l´hi va pasar al meu jefe durant bastant de temps i amb escenes dignes de psicopata,quan un client feia estona que no parlava..es girava..es troba be?...doncs clar i voste?...avui en dia pots saber si estan vius per si parlan o no per el mobil pero abans tenies que anar preguntant tot el rato...es viu encara?
EL LLORO DEL TAXI
Es aqui

11 carreres:

Carquinyol ha dit...

osti nen quin sindral!! A més de GPS als taxis també hauríeu de posar un scanner de signes vitals

:P


PS: per cert, contra els yuyus, sal gruixuda i alls.

Anònim ha dit...

Joer,que fuerte,jeje.

Rita ha dit...

Uffff... Quin pal que et passés una cosa així. Esperem que la sort t'acompanyi sempre ;)
+ petons de sort

Finestreta ha dit...

Ostres que fort!!!I quin yuyu!

A mi el que més gràcia m'ha fet ha estat el 1r, que se'n va corrents!!!

I, un pregunta... Els taxistes teniu jefes? Què vols dir, que el taxi no és teu...? (perdó si sóc massa indiscreta)

Xavi ha dit...

Collons, quin yuyu...

De tots els llocs on un la pot dinyar ja és mala sort fer-ho dins del taxi xD Ja es podia haver esperat una mica i fer-ho un cop hagués pagat ... :D

bajoqueta ha dit...

Jod... molt fort que se't morigue un client al taxi... però que et facin portar un cadaver encara pitjor!

Rita ha dit...

Ohhhh.... Avui ni post, ni cançó, ni res... Massa feina? No ens oblidis eh! Ptons de sort :)

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Si i maquina de condons i karaoke ;)
MANGAS
Si noi

RITA
Anit ja van portar sort els ptns

ddriver ha dit...

FINESTRETA
Alguns si alguns no.joabans tenia el meu taxi,la vida i les circunstancies el vaig perdre,i ara treballo per un altre,a ne a tants per cents.
XAVI
No ho va escolli ell
BAJOQUETA
No se que es mes fort..
RITA
Vaig plegar a les 7........

Anònim ha dit...

Quina experiència més desagradable. Tot aquest tema de la mort urggg... em posa la pell de gallina.
PD: La cançó molt bona!

ddriver ha dit...

SHIA
La gallina en piel que deia el Cruyff