divendres, 22 de febrer del 2008

LA EX,EL EX,LO EX.LU EX,LI EX

La llei de Murphy actua constantment,encara que no volguem.Es molt curiosa aquesta llei,i molt malevola ,em sembla.
Ahir era el aniversari de la meva ex,sense cap problema,el tema sembla que bastant superat
Pero justament ahir,per culpa d´aquesta llei,tot em conduia al mateix lloc.
Primer em truca una amiga.
-saps que?
-poz no
-he anat a a feina de la teva ex
-ai pobre
-no hi era
-ja ho se
-ja ho saps?
-si
-no treballa alla
-ja
-he preguntat per ella i no m´han donat el seu telefon,tot i dir que soc amiga d´ella
-millor,encara m´hauries complicat la vida
-pensava que t´interesava el numero
-doncs ja no
-aaaa
**********************
Pujan dos noies al taxi,i una mitg plorant
-mira que es grande Barcelona y me lo tengo que encontrar en este bar
-no te preocupes
-pues mira,ahora que lo estava superando..
-tranquila,igual al verte,ahora te llama
-pero...
Vaig pujar la musica perque estava començant a emprenyarme amb el tema
*************************
El taxi de devant,circulant per les rambles,l´atura una parelleta.Quan anaven a pujar,no se que parlen entre ells,i la tia dona mitja volta i desepereix entre els carrers,el tio es queda alla amb cara de tonto i les putes Nigerianes,en fotense´n d´ell
****************************
Pujant dos nanos al taxi
-tendria que llamar a mi ex
-porque?
-es la unica que me la chupava bien..
?¿?¿?¿
******************************
Una parelleta puja al meu taxi i ell insistint en que ella anes a casa d´ell a pasar la nit
-no,no pot ser
-perque?
-perque ho nostre va acabar fa temps
-fem un remember
-deixam
-si us plau
-no vull tornar a entrar a aquell pis
-anem al regas?
-imbecil
Al final 5 contra 1
***************************
Deu ser un recurs molt facil per els humans aixo de les ex i els ex,em tranquilitza el tema.Els anys que jo he estat pensant amb la meva ex,es normal per el que veig.
Jo inclus vaig tornar i hauria tornat un altre cop fins fa uns messos.
Pero fins que el cervell no et dona l´ordre de que allo no et fa cap be,es dificil.
Pero sincerament,ara,amb prespectiva del temps,veus que no,que no pots tindre la teva vida estancada en un cercle tancat,em de seguir.
Evidentment,un te els seus mals moments tambe,o algun record,i entenc a tots aquets,pero no val la pena.
El mes curios de tot es la puta llei de Murphy,vaig anar a dormir algo emprenyat,i preocupat,pensant com em despertaria avui pero m´he aixecat be i en fotentme del tema.
Crec que comencem a estar ben curats ja.En nomes 5 anyets!!
EL LLORO DEL TAXI

Com moltes de les garns veus de la musica,aquesta noia venia del sud de la ciutat de Chicago,evidentment ho seu no era el blues pero tot i ser musica hi NRG ,la veu nooblida pas el seus origens.
Ella i jo solets,eram capaços alla l´any 1984 de posar tota una discoteca del reves.
Ella es l´Evelyn Thomas
vam tindre una gran relacio durant mesos,abans els exits es deboraven mes lentament que ara,hi habia temas que temas que podien arribar a estar 6 o 7 mesos a dalt de tot dels top tens.
A mes un cop pasada la bojaria del seu exit,de tant en tant,de matinades quan tot anava be,rebuscava discos ja caducats al calaix i un dels que molts cops feia servir per desmadrar la gent a ultima hra d´un disabte a la nit era aquet,el problema que em donava aquesta noia tambe era gran,perque tenies que anar amb molt de compte quan la punxaves,un cop el foties ja no podies baixar el ritme amb tot el que quedava de sessio,un cop has revolucionat a la gent no pots baixar el pisto sino vols buidar la pista del tiron.
Amb tots vosaltres Mrs Evelyn


3 carreres:

Rita ha dit...

Ufff, quins records!!!! Ara ja em fas mirar-te sovint, buscant la cançó. Em sento rejovenir hahahahahaha

Pel que fa a la ex... no miris enrera, sempre endavant i gaudeix del present que tens ara, que sembla prou engrescador no?
Vinga un petonet dj de luxe!!! :)

Eva ha dit...

per aquestes coses sovint és millor no tenir parella xD

per cert el teu blog cada dia més em recorda a sexo en nueva york.... jejeje es broma home!

ddriver ha dit...

RITA
M´alegra,la ex?vaaaaa
EVA
Clar per separarse sense parella es molt dificil
Sexe a Barcelona millor