dissabte, 16 de febrer del 2008

EFECTE AXE



Aquets dies de la fira del 3gsm,vam pencar molt,potser massa i tot.
El dijous veient que la despensa de casa encenia totes les alarmes,ja que s´estava buidant,em vaig escapar a un centre comercial a buscar provisions.

Una de les compres que tocava fer era el desodorant,vaig decidir cambiar i probar l´efecte Axe,i nois no se si es anar predisposat o que pero a la tercera carrera va funcionar l´efecte.

Va pujar una de les feriants i vam començar a xerrar,en angles jo,ella no se,el angles from USA pillo la mitat de la mitat nomes i mes si parlan rapid.
Pero aixi i tot la conversa va ser molt amazing,ella era de California,es deia Julien,vivia a San Francisco..

Vam xerrar molt,anava a un hotel allunyat i la cosa va donar molt de si,a part era simpatiquisima i xerrava i preguntava molt.
Despres d´uns 20m parlant...
Em va començar a preguntar si jo habia estat al Usa,doncs de moment no
-has de vindre

-ok el proper cap de setmana val?
-en serio has de vindre i per vosaltres ara es molt barat

-si si pero i l´avio i l´estancia?
-mira l´avio compres un billet de Lufthansa que ara per 500US Dolars tens Barcelona
-San Francisco directe

-ja,fins aqui perfecte,no em sembla car i dormir?

-aixo t´ho arreglo jo,aqui tens el meu mail i et faig un lloc -segur?
-home i tant ets bona persona and a Fun cabdriver
-doncs segur que ens posem en contacte i em tens a "pan i cuchillo" alla
-res m´encantaria mes
-avui no puc perque hi ha feina pero estem en contacte i ens veiem abans de que marxis

-ok,that´s fine
Tot content segueixo treballant...pensant mira ja tinc casa a San Francisco...arribo a casa...busco la targeta amb el mail...i no la trobo!!!!! Busco rebusco i res,per el cami a casa l´he perdut!!
Quina pena,a mes jo no l´hi vaig donar el meu mail...En fi com diuen tot es per algo quan pasa...no era per mi...i tampoc entrava dins les meves prioritats ara en aquet moment relacionarme amb ninguna noia mes,tant es aixi que fins avui no m´he enrecordat d´ella,bona nana.
Aixo em pasa fa un mes i t´aseguro que no perdo la targeta pero ara tinc el cap molt ocupat
EL LLORO DEL TAXI
Avui una canço que aquet estiu vam ballar molt amb unes Sueques a Lloret

2 carreres:

Anònim ha dit...

Rammstein... Ja pensava que posaries la de "Te Quiero Puta", tant citar a les xines durant el MWC... :)

Joan Safont ha dit...

Collons nen, m'en vaig a compra AXE!!! M'explicaràs el secret?